صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - 07 September 2023
دبیر اجرایی نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی گفت: امید است با برپایی این رویداد سه روزه و در نیمه دوم سال جاری، شاهد تقابل هر چه بهتر و بیشتر مد ایران با عرصه‌های بین‌المللی باشیم.
کد خبر: ۹۰۵۱۵۳۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 تا 12 شهریورماه 97 از ساعت 8 تا 20 در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار خواهد شد.

امیرعماد اسکویی، دبیر اجرایی نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی درباره جزئیات برگزاری این رویداد گفت: مجموعه ما طی سال‌های اخیر در زمینه‌های انجام امور تبلیغاتی، مشاوره و برندسازی، فعالیت‌هایی را به اشکال گوناگون انجام داده و در این دوره به دلیل مشاهده ضعف‌های عملی در زمینه مد و لباس و طی مشاوره با مدیران کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصمیم گرفتیم که کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی را طی سه روز در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار کنیم.

اسکویی در ادامه به ضعف طراحان لباس در زمینه شناخت محیط‌های کسب و کار، لزوم ایجاد ارتباط مؤثر با مخاطب آثار و نحوه جلب رضایت مشتری اشاره کرد و گفت: این دوره از کارگاه آموزشی پس از 4 ماه رایزنی و مشورت با دانشگاه‌های بین‌المللی شکل گرفت و در ادامه با اخذ مجوز برگزاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از آنجا که مسئولین این وزارتخانه نیز به ضعف عملی طراحان لباس اشراف داشتند، تصمیم بر آن شد تا این کارگاه پیش از آغاز سال جدید تحصیلی در دانشگاه‌ها برگزار شود.

دبیر اجرایی نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی افزود: توجه به طراحی آناتومی بدن، ترکیب طرح و ترکیب پارچه، رفع نقاط ضعف در درک معنا و مفهوم برند و تفاوت بازاریابی و فروش از جمله مسائلی است که دراین دوره مورد توجه قرار می گیرد و کارگاه های مکملی نیز در زمینه‌های مختلف برپا خواهد شد.

اسکویی گفت: بسیاری از طراحان لباس و صاحبان برند در زمینه راهکارهای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی در ایران و خارج از کشور شناخت کافی را ندارند و امید است با برپایی کارگاه‌ها و حضور اسایتد مجرب بین‌المللی، در ادامه شاهد رفع نواقص موجود باشیم.

وی اظهار داشت: امید است در نیمه دوم سال جاری، شاهد تقابل هر چه بهتر و بیشتر میان مد ایران و بین‌الملل باشیم و با حضور اساتید بین‌المللی در ایران و حضور طراحان ایرانی در رویدادهای خارجی، شاهد پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر در عرصه مد و لباس ایرانی باشیم.

دبیر اجرایی نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی در خاتمه از همراهی و همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سازمان میراث فرهنگی و پلیس اماکن و امنیت در راستای تحقق شعار «ایرانی بپوشیم» تقدیر کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات