صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه گفت: همچنانكه بسيجيان و رزمندگان دلاور سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس به استكبار جهاني درس فراموش نشدنی دادند امروز هم سربازان امام خامنه ای (مدظله العالی) باور دارند كه برای ماندن انقلاب نياز به همت بيشتری است.
کد خبر: ۹۰۵۳۳۰۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد پاسدار ابراهيم كريمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمايش و نمايش اقتدار عاشورايی سپاهيان حضرت محمد رسوالله(ص)2 در زيركوه خبر داد.

وی اظهار داشت: رزمايش و نمايش اقتدار عاشورايی سپاهيان حضرت محمد رسوالله(ص)2 با حضور 2 گردان از بخش مركزي و بخش زهان روز چهارشنبه 14 شهريور شروع و تا روز جمعه 16 شهريور ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه هدف از اجرای اين رزمايش را حفظ انسجام و آمادگی  توان رزم و نمايش اقتدار بسيجيان هميشه در صحنه و تجديد پيمان با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام زمان دانست و عنوان كرد: با توجه به جلساتی كه با بسيجیان در حوزه ها و پايگاه های مقاومت بسيج داشتيم حضور بسيجيان در اين برنامه چشمگير خواهد بود.

كريمی گفت: حضور بسيجيان در اين برنامه نشانگر آمادگی و اعتقاد مردم به انقلاب اسلامی است لذا همچنانكه بسيجيان و رزمندگان دلاور سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس به استكبار جهاني درس فراموش نشدنی دادند امروز هم سربازان امام خامنه ای (مدظله العالی) در ميدان اقدام و عمل در عرصه های مختلف فرهنگی، سياسی، سازندگی  و علمی در وسط ميدان و گوش به فرمان ولايت هستند و باور دارند كه برای ماندن انقلاب نياز به همت بيشتری است.

فرمانده ناحيه زيركوه با بيان اينكه رزمايش 3 روز از تاريخ 14 شهريور تا 16 شهريور خواهد بود ،گفت: شروع برنامه ها روز چهارشنبه ساعت 16 بعد از ظهر در گردان امام حسين(ع) با تجمع بسيجيان و سخنرانی سردار رجب زاده فرمانده تيپ پياده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خواهد بود.

وی افزود: در ادامه ستون كشی خودرويی و نيرويی در شهر جاجی آباد از محل سه راهی آبيز به سمت ميدان آيت ا...فقيه و اسكان نيروها در محل چاه جنگل شاهرخت، اجرای برنامه راهپيمايی شبانه و آموزش جهت يابی و تخمين مسافت از ديگر برنامه های روز اول رزمايش خواهد بود.

کریمی ادامه داد: برنامه های روز دوم برگزاری كلاس خود امدادی و ديگر امدادی، عمليات روانی، آرايشات و  كلاس توجيهی برای گشت های محله محور، رزم تونفا و ... است.

وي برنامه هاي روز سوم را آشنايی با تاكتيك های مقابله با اغتشاشات و تجهيزات، رزمايش مقابله با اغتشاشات، حضور سازمان يافته بسييان در نماز جمعه، آشنايی با عمليات انتحاری و دفاع شخصی عنوان كرد.

فرمانده ناحيه مقاوت بسيج زيركوه در ادامه عنوان كرد: در كنار رزمايش اقتدار بسيج و همزمان با اجرای اين برنامه، اعزام گروه های جهادی از 9 تا 29 شهريور را در سطح شهرستان بوي‍ژه مناطق محروم خواهيم داشت و برنامه محوری در اين رابطه روز چهارشنبه 21 شهريور در محل مسجد جامع شهر حاجی آباد برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات