صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 03 June 2023
توضیحات سازمان مدیریت میادین در مورد نقش این سازمان در میدان مرکزی؛
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با توجه به اظهارات اخیر برخی مسیٔولان در مورد تخلف در بازارهای میوه و تره بار از جمله گرانی میوه به دلیل دست به دست شدن آن، توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۵۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ اخیرا برخی مسیٔولان در گفت و گو با رسانه ها به دلیل عدم شناخت کافی از ساز و کار حاکم بر بازار میوه و استنباط اشتباه در این خصوص، عملکرد این سازمان را با طرح موضوعاتی همچون دلالی، واسطه گری و گرانفروشی زیر سؤال می برند.

این در حالی است که چنین اظهاراتی، ناشی از شناخت ناکافی و برداشت نادرست از اوضاع و احوال بازار میوه است، در صورتی که به موجب ماده ۵۵ قانون نظام صنفی کشور، مسیٔولیت قانونی این مهم بر عهده اتحادیه مربوطه است و این سازمان مسیٔولیتی در قبال این موضوع ندارد. بر اساس این گزارش، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، موظف به عرضه میوه بر اساس نرخنامه های مصوب هستند و از سوی این سازمان به طور مستمر بر عملکرد آنان نظارت می شود، ضمن اینکه در میادین و بازارهای این سازمان، محصولات به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می شود و عملا امکان هیچ گونه دلالی و واسطه گری وجود ندارد. این گزارش می افزاید، عموما اظهارات در این مورد معطوف به میدان مرکزی میوه و تره بار است که فعالیت های آن زیر نظر اتحادیه مربوطه صورت می پذیرد و حضور سازمان مدیریت میادین در میدان مذکور، صرفا محدود به حوزه خدمات رسانی است و این سازمان در حوزه توزیع محصول در میدان مرکزی دخالتی ندارد.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین در پایان توضیحات خود با تأکید بر اینکه علاوه بر مدیران میادین و روسای بازارها، ناظرین سازمان مدیریت میادین نیز به صورت مستمر در سطح میادین و بازارهای میوه و تره بار حضور فعال دارند و فعالیت این مراکز از جمله قیمت و کیفیت محصولات ارایٔه شده را کنترل می کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، استقبال روزافزون شهروندان از ۱۴۲ میدان و بازار میوه و تره بار شهر تهران، آمار بیش از نیم میلیون مراجعه روزانه به این مراکز را رقم زده است.

ارسال نظرات