صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید با توجه به شرایط رو، بومی سازی شود و بتوانیم دنباله روی راه و خط امام حسین(ع) باشیم.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۱۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان در دومین جلسه سیاست گذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان که در سال جاری برگزار شد گفت: محرم سال جاری به دلیل تقارن با چهلمین سال انقلاب اسلامی با ماه‌های محرم در سال‌های قبل بسیار تفاوت دارد و از این رو باید در این ایام بیش از هر زمان دیگری دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بیان کنیم.

وی با تاکید بر این مطلب که دهه اول محرم بهترین فرصت برای زمینه سازی و ترویج و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه در بین نسل جوان است، افزود:دشمنان انقلاب اسلامی هجمه‌های سنگین و سرمایه گذاری‌های فرهنگی بسیاری برای نابودی و ضربه زدن به ملت و انقلاب ما را برنامه ریزی کرده اند که در جامعه فعلی دسیسه‌هایی که در فضای مجازی و حقیقی انجام می‌دهند ضرورت دارد با قوت بیشتری در راستای خنثی سازی تهدیدات دشمن گام برداریم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروزه جامعه ما دچار مشکل در حوزه‌های اخلاقی، تربیتی و اجتماعی نیست، باید ستاد بر خود ضروری و لازم بداند که در بخش اقتصادی نیز ورود جدی پیدا کند و در راستای این مهم به طور کارشناسی شده و علمی تحلیل و بررسی انجام دهد تا بتوانیم شادابی و نشاط را به جامعه تزریق کنیم.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: دهه نخست ماه محرم به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است و در این مدت همه سخنوران، مداحان،  با درک صحیح از شرایط جامعه دستاورد‌های نظام و خدماتی که انقلاب اسلامی به مردم در این ۴۰ سال  انجام داده است را باید به مردم یادآوری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی با سو استفاده از ظرفیت شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی درپی مقایسه این نظام با سایر نظام‌های فاسد و ظالم هستند و سعی دارند تا با ارائه آمار دروغین  مردم را دچار نا امیدی کنند که برهم زدن نقشه شوم دشمنان باید در صدر برنامه‌های کاری  ستاد  امر به معروف و نهی از منکر استان باشد.

آیت الله سلیمانی افزود: جوانان و نوجوانان باید امر به معروف و نهی از منکر را با توجه به شرایط روز اجرا و بومی سازی کنند تا بتوانیم به بهترین نحو در این راه گام برداریم و دنباله روی راه و خط امام حسین(ع) باشیم.

ارسال نظرات