صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ - 01 July 2023
در جمع بسیجیان گردان امام حسین (ع) مطرح شد :
فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: دشمنان انقلاب به ایجاد گروههایی نظیر طالبان و داعش در مقابل انقلاب اسلامی ، به دنبال اسلام هراسی و نیز تحت تاثیر قرار اهداف انقلاب اسلامی بودند که تا به امروز به هدف خود نرسیدند.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۶۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در همایش سیاسی ودر جمع بسیجیان گردان امام حسین (ع) ، فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) ، مسائل روز کشورو نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را برای جمع حاضر تشریح کرد .
هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به نقشه دشمنان انقلاب اسلامی از اول انقلاب تا به امروز بیان داشت : امروز استکبار و در راس آن آمریکا به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران است ، آنان از اول انقلاب با به راه اندازی ترور مسئولین و مردم ، کودتا ، حمایت از گروههای تجزیه طلب و تحمیل جنگ تحمیلی و بعد از آن هم با جنگ فرهنگی و تحریم های اقتصادی و همراه کردن جامعه بین المللی ، به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی هستند و از هر روش و شیوه بری رسیدن به این هدف استفاده می کنند .
وی در خصوص اینکه چرا استکبار از انقلاب اسلامی این قدر نگران است و نمی خواهد این انقلاب به اهداف خود دست یابد توضیح داد : چون با پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار و در راس آن آمریکا از منافع این کشور قطع شد ، آنان از تفکر و ایدئولوژی این انقلاب وحشت دارند و نگران هستند این ایدئولوژی به دیگران کشور منطقه نیزسرایت کند که الحمدالله سرایت کرده است .
هاشم آذربایجانی افزود : دشمنان انقلاب به ایجاد گروههایی نظیر طالبان و داعش در مقابل انقلاب اسلامی ، به دنبال اسلام هراسی و نیز تحت تاثیر قرار اهداف انقلاب اسلامی بودند که تا به امروز به هدف خود نرسیدند.
فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) تشریح کرد : امروز انقلاب اسلامی به اهداف خود در منطقه کشورهایی نظیر عراق ، لبنان ، سوریه و .. دست پیدا کرده است لذا دشمنان به تکاپو افتادند و می خواهد با تمام توان و ظرفیت ها خود به میدان بیایند تا کار انقلاب اسلامی را یکسره کنند .
هادی سیاسی تصریح کرد : دشمنان با همراهی و همکاری نیروهای ضد انقلاب و منافقین و فرا خوانی آنان در خارج از کشور مثل کشور فرانسه و تشدید تحریم های اقتصادی در دی ماه سال گذشته و سوء استفاده از تجمعات مردم که به دنبال مطالبات خود بودند و نا کارآمدی بعضی از مسئولین قصد داشتند کار انقلاب را در بهمن ماه یکسره کنند اما با حضور شما بسیجیان و مردم ، نقشه آنان نقش بر آب شد .
این مسئول آگاه بیان داشت : امروز مردم از وضعیت اقتصادی ناراحت هستند و عمده این نارضایتی ها متوجه عملکرد مسئولان کشور است
وی خاطرنشان کرد : عده ای در داخل کشور تلاش می کنند نابسامانی های کشور را به گردن رهبری و نیرو های حزب اللهی بیندازند و جایگاه آنان را در نظر مردم تخریب کنند لذا همه ما باید هوشیار باشیم .
هاشم آذربایجانی در ادامه بیان کرد : امروز بسیج در خدمت نظام و دولت است ، ما به دولت کمک می کنیم تا مشکلات حل شود ،ما در مقابل دولت و مجلس نیستیم ، اگر انتقادی داریم به عملکرد بعضی از مسئولین است.
وی خطاب به بسیجیان گفت : عرقهایی را که شما در این میادین می ریزید کمتر از خون شهدا نیست ، شما بخاطر شهدا و ارزشها اینجا هستید و ما تا زنده ایم دست ار اعتقادات خود برنمی داریم .
8001/پ30/ب

ارسال نظرات