صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - 21 December 2023
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت:برنامه های متنوعی از جمله برگزاری اردوی راهیان نور برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در میان جامعه ورزش البرز تدوین شده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۲۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، قدرت الله شمیرانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای ورزشکار استان البرز در ۲۵ شهریورماه به میزبانی سالن نشاط کرج اظهار کرد: تا پایان سال برنامه های مختلفی چون اردوی راهیان نور برای جامعه جوان و ورزشکار تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار مدافع حرم، اختصاص حداقل ۵ دقیقه جهت قرائت وصایای شهدا قبل از شروع رسمی هر رویداد، اهدای کاپ اخلاق در مسابقات مختلف ورزشی، تجلیل از ورزشکاران و مربیان اخلاق محور، برگزاری کارگاه های آموزشی اخلاق در ورزش از جمله اقدامات و برنامه های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در طول سال برای بزرگداشت مقام والای شهیدان است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ضمن تاکید بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در تمامی عرصه ها اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری یادواره ای هستیم که هم ثمرات و برکات دنیوی و هم اخروی را برای بانیان ان و جامعه ورزش و جوانان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: با گذشت ۴ دهه از عمر باعزت و شکوهمند انقلاب اسلامی، هر روز بیش از پیش به یادآوری یاد و خاطره شهدا نیاز پیدا می کنیم و راه حل بسیاری از دغدغه ها و مسائل پیش روی کشور در همه حوزه ها را ارجاع به آرمان ها، ایثار، از خود گذشتگی و مرام شهدای گرانقدر این مرز و بوم می دانیم.

شمیرانی با تاکید بر اهمیت برگزاری این یادواره ها گفت: تمامی عرصه های کشور از اقتصاد، سیاست، فرهنگ، هنر و ورزش می بایست بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اهتمام و توجه ویژه ای داشته و سعی کنند در زیر مجموعه دستگاه خود، این امر ارزشمند را بسط و گسترش دهند. این مسئول با بیان این که شهدای ورزشکار، قهرمانان حقیقی ورزش کشور هستند خاطر نشان کرد: یقینا هیچ قهرمانی و افتخار آفرینی بالاتر از مقام و جایگاه آن عاشقان گمنامی که بالاترین و عزیزترین داشته خود یعنی جان و هستی خود را فدای سربلندی، آزادی و عزتمندی ایران اسلامی کردند، نیست. معاون اداره کل ورزش و جوانان البرز در پایان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای قرائت وصایای شهدای ورزشکار قبل از آغاز رقابتهای ورزشی در استان، گفت: الگو برداری از شهدای ورزشکار موجب تقویت روحیه و فضای اخلاقی در ورزش شده و باعث می شود تا نوجوانان و جوانانی که اطلاع زیادی از دلاوری های آن نسل ندارند، با راه و رسم زندگی شهدا و ارزشهای ماندگار انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

ارسال نظرات