صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
سردار علی محمد اکبری، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 745 برنامه در رده های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۷۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: شعار محوری گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سال 97 "ما توانستیم" می باشد.

سردار علی محمد اکبری، افزود: پیروزی های حاصله در هشت سال دفاع مقدس و افتخار آفرینی رزمندگان اسلام در عملیات های مختلف مرهون عقلانیت، تدبیر و مدیریت همراه با روحیه انقلابی و جهادی در هشت سال جنگ تحمیلی است که با این روند هم اکنون نیز به قدرت بازدارنده مطلوب دفاعی و موشکی دست یافته ایم و کشور مقابل انواع تهدیدات نظامی و سخت ایمن شده است.

وی، با اشاره به ضرورت پاسخگوئی به شبهات و ابهامات پیرامون دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و فشار همه جانبه نظام سلطه بر ملت بزرگ ایران و نظام نوپای اسلامی، شاهد خیانت های جریان غربگرا و سازشکار، گروهک منافقین، سلطنت طلب ها و ملی گرایان نیز بودیم، که باید در تریبون های مختلف برای آگاهی نسل جوان بیان گردد.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت بیان واقعیات جنگ و حماسه های دفاع مقدس، تصریح کرد: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای آن برای حل مشکلات امروز کشور در حوزه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی می تواند نقش آفرین باشد.

سردار اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: امسال برای گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس، تعداد 745عنوان برنامه در40محور کلی و اساسی در دو سطح درون سازمانی و برون سازمانی توسط رده های سپاه و بسیج شهرستان های 9گانه ی چهارمحال و بختیاری اجرا و همزمان با این هفته اجتماع بزرگ 20هزار نفری بسیجیان استان نیز در شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی، گفت: رژه پیاده و محمول نیروهای مسلح در 31 شهریورماه در مرکز استان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان ها، شرکت منسجم بسیجیان و سپاهیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، نمایش رزمی (بازسازی عملیات)، برپایی نمایشگاه فرهنگی رزمی و هنری، برگزاری محافل شعر و خاطره، دیداربا خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله عناوین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: دیدار و تجلیل از بسیجیان و سربازان نمونه، سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها، نمایش فیلم و تئاتر، ویژه برنامه  زن ودفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی و  ورزشی، افتتاح پایگاه بسیج و سایر پروژه های عمرانی، نشست های بصیرتی صالحین، غبارروبی مزار شهداء والامقام، برگزاری یادواره های شهداء، با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم در این هفته اجرا می گردد.

سردار اکبری، خاطرنشان کرد: پیاده روی عمومی وخانوادگی، برگزاری مراسم ویژه شهدای فرمانده (7مهرماه)، دیدار با ائمه جمعه و جماعات و برنامه یادیاران و همایش  پیشکسوتان  و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، اعزام اردو های جهادی به مناطق محروم،  زنگ دفاع مقدس و مقاومت در سطح واحدهای دانش آموزی، همایش اقتصاد مقاومتی  و کارگاه های توانمند سازی اقتصادی، اجرای برنامه مسجد مطالبه گر و مسئول پاسخگو و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان می باشد.

ارسال نظرات