صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 25 June 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با انتقاد شدید از حمله تروریستی در اهواز گفت: به همه دشمنان اعلام میکنیم که قطعا با ترقه بازی ها به اهداف کثیف خود نمی رسند و باید منتظر ده ها جواب دندان شکن مردم و نیروهای مقتدر ایران باشند.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۱۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در مراسم رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان سلحشور  شهرستان بشرویه که به احترام برگزاری آیین مذهبی تعزیه خوانی "روز بنی اسد"  با یک روز تاخیر اول مهرماه در بلوار انقلاب اسلامی و میدان اصلی این شهرستان برگزار شد، یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهدای عملیات تروریستی اهواز را گرامی داشت.

وی افزود: امسال دو مناسبت دفاع مقدس و محرم با هم همزمان شده و این بسیارارزشمند است چرا که رمز اصلی حرکت رزمندگان ما برگرفته از قیام عاشورا بود.

 فرمانده سپاه بشرویه بیان داشت: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس ما به تمام دنیا نشان دادیم که می توان علیه ظلم حتی با دست خالی مبارزه کرد و باید تنها با تمام توان روی پای خود بایستیم. 

 وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس همه ارکان نظام جنگ را باور داشتند افزود: در جنگ دفاع مقدس همه نقش آفرین بودند و شور و هیجان در جنگ  و معنویت و بصیرت باعث حضور جوانان و نوجوانان شد و جبهه را به دانشگاه انسان سازی تبدیل کرد . 

 خبازی رمز موفقیت رزمندگان را ارتباط قوی با خدا و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن دانست.

 فرمانده سپاه  بشرویه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطر نشان کرد: وظیفه ماست تا به منظور گرامیداشت یادوخاطر شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در هفته دفاع مقدس یادواره شهدا را برگزار کنیم.

 خبازی با اشاره به اینکه امروز در مقابل جنگ اقتصادی دشمن ایستادیم افزود: طبق فرمایشات رهبری تنها محقق کردن اقتصاد مقاومتی می تواند ما را در مقابل این جنگ دشمن نیز پیروز کند.

 فرمانده سپاه بشرویه به بخشی ازتوانمندی ها و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: ایران اسلامی امروز یکی از قدرتمندترین کشورها در زمینه نظامی و علمی در منطقه خاورمیانه می باشد.

 فرمانده سپاه بشرویه با انتقاد شدید از حمله تروریستی در اهواز خاطر نشان کرد: این روزها  دشمنان به آخرین حد از دیوانگی و پریشانی رسیده و دست به اقدامات بسیار زشتی علیه مردم مظلوم ما می زنند.

 وی افزود: به همه دشمنان اعلام میکنیم که قطعا با ترقه بازی ها به اهداف کثیف خود نمیرسند  و باید منتظر ده ها جواب دندان شکن مردم و نیروهای مقتدر ایران باشند.

  وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاسیه بزرگ ۲ هزار شهید خراسان جنوبی در آذر ماه  خاطر نشان کرد: در راستای برگزاری کنگره بزرگ 2 هزار شهید خراسان جنوبی ، برنامه های مختلفی از سوی سپاه  و بسیج در شهرستان برگزار می شود.

 خبازی افزود: مراسم یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه و افتتاح نمایشگاه ایثار و مقاومت در روز سه شنبه  سوم مهر ماه در بشرویه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات