صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
آیت اله عابدینی گفت: کنگره سه هزار شهید استان قزوین فرصتی تکرار ناپذیر برای استان محسوب می‌شود و همه می‌باید تلاش کنیم تا به نحو شایسته از این فرصت استثنایی استفاده کنیم و آنرا با شکوه و با عظمت برگزار نماییم.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۳۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه ستاد کنگره سه هزار شهید استان قزوین که در تهران برگزار شد، به حادثه فیضیه در سال 1354 اشاره کرد و افزود: در آن زمان جمهوری اسلامی در چهار دیواری مدرسه فیضیه و دارالشفاء خلاصه شده بود.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی مرزهای جمهوری اسلامی گسترش پیدا کرد و به مرزهای جغرافیایی کشور توسعه پیدا کرد، ابراز داشت: امروز خط مقدم جمهوری اسلامی ایران به شهرهای سوریه، یمن و غزه توسعه پیدا کرده است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: توسعه جمهوری اسلامی از مرکز فیضیه و با هدایت‌گری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با رشادت‌های سه هزار شهید گرانقدر، خانواده‌های آن عزیزان، جانبازان و آزادگان بدست آمد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه کنگره سه هزار شهید استان به نحو شایسته برگزار شود، بیان کرد: باید قدرشناس شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باشیم و کنگره سه هزار شهید استان را به بهترین شکل برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: خداوند فرمود ای کسانی که ایمان آورده‌اید، خدا و رسول را اجابت کنید وقتی شما را به کاری دعوت می‌کنند چرا که اجابت آنها شما را صاحب حیات معنوی می‌کند.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: خداوند در سوره بقره فرموده نه تنها مپندارید آنهایی که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده هستند بلکه حق ندارید در فکر و خیالتان نیز تصور کنید که آنها مرده‌اند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: شهدا کسانی بودند که دعوت خدا و رسول(ص) را اجابت کردند و به حیات طیبه دست پیدا کردند و این حیات معنوی و حیات طیبه بالاترین سطح از حیات است.

وی گفت: شهدا اقامه‌کنندگان نماز بودند و باید کاری کنیم تا همه آحاد جامعه تحت تأثیر آرمانها و اهداف شهدا قرار گیرند و همه در راستای اقامه فرهنگ شهدا در جامعه قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: چهلمین سال انقلاب، سال بلوغ انقلاب است که تبدیل به شجره طبیه پر ثمر و بالنده شده است و علی‌رغم همه شیطنت‌ها انقلاب در حال صدور است.

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: انقلاب هر روز با شکوه و با عظمت بیشتر در حال جذب انسان ها و تأثیرگذاری بر روی جوانان داخل و در بیرون در تقویت مقاومت اسلامی مؤثرتر عمل کرده است و این کنگره کمک می‌کند تا بیش از پیش چهلمین سالگرد انقلاب را پاس بداریم.

وی تأکید کرد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین فرصتی تکرار ناپذیر برای استان محسوب می‌شود و همه می‌باید تلاش کنیم تا به نحو شایسته از این فرصت استثنایی استفاده کنیم و آنرا با شکوه و با عظمت برگزار نماییم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات