صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 03 June 2023
امام جمعه جعفر آباد مغان ضمن تقدیر از رسانه ها، خبرگزاری ها، سایت ها و کانالهای خبری، صدا و سیما و خبرنگاران، آنان را یار اصلی نماز جمعه و پر پرواز خطبه های نماز جمعه خواند و گفت: با کمک رسانه ها توانستیم مشکلات مردم را در سطح استان و کشور مطرح کرده و نتیجه بگیریم.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۲۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه جعفرآباد در آخرین خطبه نماز جمعه خود در جعفرآباد مغان با محکومیت حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیزمان در جریان رژه نیروهای مسلح شد گفت: این حرکت ترور کور نشان داد که دشمنان می خواهند به هر طریقی که بتوانند به حرکت رو به رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی ضربه بزنند و برایشان فرق ندارد که کودک چهار ساله را بکشند یا جانبازی که روی ویلچر نشسته و توان حرکت ندارد.

وی افزود هر گاه دشمنان با تحریک یک عده وطن فروش و خائن داخلی و یا عوامل خارجی خود تیر و ترقه ای به ما زده اند و به خیال خودشان در رفته اند، جواب آن را با موشک دریافت کرده اند و یقین بدانند که این بار نیز گوشمالی محکم و قاطعی خواهند شد.

باقری با اشاره به اجلاس سالانه سازمان ملل متحد به مقایسه سخنان رییس جمهور محترم ایران و رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: مدعیان دروغی حقوق بشر که دستشان به جنایت هسته ای و خون میلیونها آدم آلوده است دم از مبارزه با تروریسم و سلاح هسته ای میزنند و ایران عزیز را محکوم می کنند در حالی که رییس جمهور محترم ما از موضع قدرت و عزت سخنان قاطعی در مقابله با دشمنان بیان کرد که قابل تقدیر است.

باقری در ادامه افزود، درست است که در عرصه بین الملل با عزت و اقتدار پیش میرویم و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند ولی متاسفانه عده ای بی مروت و بی انصاف در داخل غلط کاری می کنند و با ایجاد گرانی و بی ثباتی بازار می خواهند بر مردم فشار بیاورند و نارضایتی ایجاد کنند.

وی با انتقاد از دستگاههای نظارتی مثل تعزیرات و سازمان بازرسی کل کشور گفت باید با نظارت دقیق متخلفان و مجرمان شناسایی و در اسرع وقت به مجازات و سزای خیانت خود برسند تا مردم طعم عدالت را بچشند.

باقری در پایان با توجه به پایان دوره ماموریت خود در خطه زرخیز جعفرآباد از مردم خونگرم و گرانقدر جعفرآباد خداحافظی کرد و از تمامی مردم شریف،کشاورزان، عشایر، روستاییان، مسئولین و خدمتگزاران که در مدت این سه سال با نهاد امامت جمعه همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تقدیر از رسانه ها، خبرگزاری ها، سایت ها و کانالهای خبری، صدا و سیما و خبرنگاران، آنان را یار اصلی نماز جمعه و پر پرواز خطبه های نماز جمعه خواند و گفت: با کمک رسانه ها توانستیم مشکلات مردم را در سطح استان و کشور مطرح کرده و نتیجه بگیریم.

ارسال نظرات