صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - 17 July 2023
خبرگزاری بسیج: فرماندار ویژه شهرستان ری بر رعایت حقوق بیت‌المال، صرفه جویی در هزینه‌ها و پرهیز از دوباره ‌کاری در طرح‌ها تاکید کرد و گفت: مدیران باید از پرداختن به حاشیه ها پرهیز و وقت خود را در امور مهم کشور صرف کنند.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۶۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: یکی از چالش های امروز در بخش مدیریت اتلاف وقت آنها در حاشیه های بی ارزش و بی اهمیت است.

وی یادآور شد: بی اخلاقی و پرداختن به امور بی اهمیت، کشور را از اهداف مهم و اساسی باز می دارد و تهدید و خطرات عدیده ای را به همراه دارد.

جمالی پور افزود: بزرگ نمایی عیب ها از سوی مدیران و مسئولان نه تنها پیشرفتی ندارد بلکه کشور را با بحران و چالش های جدی مواجه می کند.

معاون استاندار به اهمیت حوزه آموزش و پرورش در جوامع امروز اشاره کرد و گفت: کشور دارای سه وجه خانواده، جامعه و مدرسه است که هر سه رکن در کنار یکدیگر نقش موثری را ایفا می کنند.

وی تصریح کرد: توجه به نظام آموزشی و اهمیت در انتخاب معلم در ساخت جامعه ای توسعه یافته بسیار اهمیت دارد به گونه ای که در کشور ژاپن برای انتخاب و استخدام معلم همه جوانب ریشه یابی و سنجیده می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: نظام استخدامی و جذب معلم باید با نکته سنجی و دقت انجام شود چرا که آموزش و پرورش در ساختن جامعه نقش مهم و موثری  دارد.

وی با بیان اینکه ارتباط گسترده بین خانواده و نظام آموزشی اثرات مطلوبی را به همراه دارد، افزود: استفاده از ظرفیت های اولیای دانش آموزان سبب رفع بسیاری از معضلات و مشکلات می شود.

جمالی پور در ادامه با بیان اینکه ۷۰ درصد افراد مستخدم کشور ناکارآمد هستند، گفت: متاسفانه در جذب این افراد دقت کافی نشده و هم اکنون مشکلات زیادی را ایجاد کرده اند.

وی افزود: تعهد و وجدان کاری موجب پیشرفت و توسعه می شود و باید ترویج فرهنگ تعهد پذیری از دوران ابتدایی در نظام آموزشی عملیاتی شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: متاسفانه امروزه اشرافی گری بدون حساب در جامعه ترویج یافته واین معضل نیاز به فرهنگ سازی دارد و اصلاح این امور نیز به برنامه ریزی و مدیریت همه جانبه نیاز دارد.

شهردار منطقه ۲۰ (شهرری) نیز در ادامه این جلسه گفت: نگاه شهرداری به آموزش و پرورش انتفاعی نیست چرا که این نظام برای آینده کشور تاثیرگذار و مهم است.

فرهاد افشار با اشاره به اینکه توجه به نظام آموزش و پرورش سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود، یادآور شد: کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه ها در کنار آموزش و پرورش است.

وی افزود: ورود دانش آموزان به عرصه فضای مجازی موجب تبادل اطلاعات در بین آنها شده و دانسته های آنها در هر زمینه ای نسبت به والدینشان بیشتر است.

افشارعنوان کرد: حضور مشاوران آموزشی در کنار خانواده ها یک نیاز و ضرورت به شمار می رود تا والدین بتوانند فرزندان خود را در حوزه فضای مجازی کنترل کنند.

ارسال نظرات