صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - 02 August 2023
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان ابراز کرد: اسرایئل غده سرطان منطقه است، اسرائیل خنجر فرورفته در جسم اسلام است و با پیوستن به AFTF موجودیت اسرایئل را به رسمیت شناخته ایم که این بزرگترین ضربه ای است که یه انقلاب اسلامی ما می خورد.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۲۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

حجت الاسلام رضا صادقی نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی (ع) تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص تصویب fatf در مجلس شورای سلامی اظهار کرد: شاهد این بودیم که عده ای در مجلس لایهه ای را تصویب کردند، گفتند بیایید بهانه را از دست دشمن بگیریم که ما را تحریم نکنند و ما را تحت فشار قرار ندهند. ای کاش همین نمایندگان غرب زده به 40 سال گذشته انقلاب نگاه می کردند و مطالعه می کردند که امریکا و انگلیس و اسرائیل 40 سال است که ما را به بهانه ی مختلف، کشور و ملت فهیم و شهید پرور ما را تحریم و تهدید می کنند.
وی ابراز کرد: آن روزی هم که نه بحثی در مورد برجام و مسائل هسته ای بود و نه بحث مبارزه با پولشویی و نه بحث موشک ها. آمریکایی ها پا روی گلوی انقلاب اسلامی گذاشته بود و برای از بین بردن انقلاب به هر روشی تلاش می کرد.
این مسوول تبیین کرد: از اول انقلاب زخم خورگان و سیلی خوردگان به دست امام، شهدا و ایثارگران با انقلاب اسلامی در مبارزه و مخالفت بوده اند دیگر چه بهانه ای مانده که دنیای استکبار از آن استفاده نکرده باشد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان اذعان کرد: اکر بحث مبارزه با تروریسم و حمایت مالی از تروریسم است اول تعریفی که جامعه استکبار از تروریسم دارد با تعریف نظام اسلامی فرق دارد. انها از تروریسم دولتی اسرائیل حمایت می کنند ولی نظام اسلامی و به قول امام راحل ، فرمودند که اسرائیل باید از صحنه روزگار مهو شود و مقام معظم رهبری فرمودند: که اسرائیل 25 سال سال آینده وجود نخواهد داشت و ثانیا، در جنگ های دهه اخیر مشاهده می کنیم هر کسی بر علیه اسلام و مسلمین و جامعه اسلامی به مبارزه بر افراشته است .
صادقی ابراز کرد: گروه تکفیری داعش را امروز می بینیم که در خونخواری نمونه دیگری ندارد جامعه استکباری به دفاع از آنها برخواسته اند ولی جامعه و نظام اسلامی ایران در مقابل آنها ایستاده و با تروریسم مبارزه نموده است و شهدای زیادی در این راه به شهادت رسیده اند.
وی ادامه داد: از طرف دیگر مقام مظم رهبری در موضوع 2030 فرمونده اند : چرا باید غرب برای ما دستور العمل بنویسد . در این قضیه AFTF نیز فرمودند مجلس باید مستقلا در موضوع تروریسم و پولشویی قانون گزاری کند، پس نباید فرموده صریح رهبری را تحریف کنند و به لایهه ای رای بدهند که نوشته شده از طرف غرب است و جدا از همه ی موارد و مشکلاتی که کنوانسیون های غربی برای ما دارند نکته مهم و مجهول این است که AFTF به کشورهای ناظری مانند عربستان واسرائیل دارد و وقتی ما به این کنوانسیون بپیوندیم یعنی به دست خود روی 40 سال انقلاب خط کشیده ایم .
حجت الاسلام صادقی در پایان ابراز کرد: اسرایئل غده سرطان منطقه است، اسرائیل خنجر فرورفته در جسم اسلام است و با پیوستن به AFTF موجودیت اسرایئل را به رسمیت شناخته ایم که این بزرگترین ضربه ای است که یه انقلاب اسلامی ما می خورد.
7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات