صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
جبهه استکبار امروز روی خبرنگاران مردمی، متعهد و انقلابی برنامه‌ریزی خاصی کرده است تا آنها را از پیگیری اهداف نظام اسلامی و مشکلات مردم به سمت مباحث حاشیه‌ای ببرد و باید بیش از گذشته مراقب بود.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۷۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود.
شهید «محمود صارمی» که در سال ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان توسط طالبان داعشی و مزدور آمریکا و اسرائیل ناجوانمردانه به شهادت رسید، هیچ گناهی نداشت؛ جز اینکه «خبرنگار» بود.
او واقعیات جامعه پیرامونی خود را منعکس می‌کرد و این برای مزدوران استکبار جهانی گران بود و برای همین هم ناجوانمردانه او را به شهادت رساندند تا نشان دهند که استکبار جهانی با واقعیت و حقیقت دشمن است؛ چراکه خوب می‌داند روشنایی و حقیقت سبب می‌شود تا باطل و سیاهی نابود شود و این آن چیزی است که امروز هم نمی‌خواهند اتفاق بیفتد.
امروز باید بدانیم خبرنگاری هنری است برای مردان خدا و شهدا هم شمع محفل بشریت هستند و اهمیت کار خبرنگار و رسالت او هم شاهدی است بر واقعیت و حقیقت جامعه.
خبرنگار رسالت خود را در حقیقت می‌بیند و تلاش دارد تا جامعه را به سمت راستی و درستی هدایت کند و در خط مقدم جهاد قرار دارد تا همه را آگاه کند؛ از آنچه نمی‌دانند یا بدان توجه ندارند.
امروز جبهه جهاد خبرنگار مؤمن انقلابی، جبهه مقابله با غول‌های رسانه‌ای استکبار جهانی است و در این جبهه خبرنگار نیاز دارد تا الگوهایی، چون صارمی داشته باشد؛ چراکه خبرنگاران شهید همان چراغ راه ما و شاهدان حریم عشق هستند که ما را رهنمون می‌شوند و هدایت می‌کنند.
امروز خبرنگار متعهد و انقلابی در سراسر دنیا باید بداند که رسالتش چیست و به کدام مسیر باید حرکت کند و این رسالت بر دوش تک‌تک خبرنگاران متعهد و انقلابی ایران اسلامی که پیش‌قراولان این مسیر هستند، بیشتر احساس می‌شود.
خبرنگار مردمی مزدبگیر کسی نیست، آزاد و مستقل است و فقط و فقط برای جامعه و مردمش تلاش می‌کند و عشق به مردم است که او را عاشقانه در مسیر خبر هدایت می‌کند.
باید بدانیم امروز رسالت ما در بستر تاریخی که می‌رود تا بنیان‌گذار دولت مهدی موعود (عج) و تمدن بزرگ اسلامی باشد، بسیار حساس و سخت است و خبرنگار مرد روز‌های سخت است و با همین تلاش است که دشمنان را خسته و ناکام کرده و نمونه بارز آن شهدایی، چون محمود صارمی هستند که با تمام وجود برای مردم خود تلاش می‌کنند.
این خبرنگاران آزاد برای مردم مظلوم سایر نقاط جهان هم می‌سوزند و در این مسیر خون خود را فدا می‌کنند تا الگویی برای خبرنگاران دیگر شوند که باید حقیقت را دیده و آن را گفته و نترسند.
ترس، برادر مرگ است و خبرنگار از هیچ چیز هراسی ندارد؛ چون به حقیقت رسیده و همین است که سبب شده تا خبرنگار مؤمن، متعهد و انقلابی مورد توجه جبهه استکبار قرار گیرد و بخواهند او را از این مسیر بیرون کنند.
آن‌ها غافل هستند که خبرنگار متعهد ما هوشیار است و در مسیرش ثابت‌قدم؛ چراکه می‌داند راهی که می‌رود به سمت سرمنزل مقصود است و باید این مسیر را برای تحقق آرمان‌های مردمش دنبال کند و این است که خبرنگار را یک انسان وارسته، هوشمند و بابصیرت معرفی کرده و ارزش کار او را تا حد شهادت بالا می‌برد.
امروز باید قدردان خبرنگاران باشیم و واقعاً این قشر زحمتکش بی مدعا را ارج نهیم.

*مسؤول کانون بسیج رسانه شاهرود
ارسال نظرات