صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 07 June 2023
مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی البرز از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۲۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بهزاد معبودی اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره ققنوس استعدادیابی دانشجویان در عرصه‌های مختلف هنری، فرهنگی و ادبی است تا در یک رقابت سالم استعدادهای نهفته آنان شناسایی شود.


وی افزود: این جشنواره در ۶ بخش اصلی شامل ادبیات، هنرهای تجسمی، نمایش، فیلم‌سازی، مداحی و پژوهش‌های هنری برگزار می‌شود و هر بخش نیز شامل یک قسمت ویژه است.


معبودی اضافه کرد: زیرشاخه‌های این بخش‌ها شامل شعر کلاسیک، نو، داستان کوتاه، پوستر، عکس، کاریکاتور، نقاشی، استندآپ، نمایش صحنه، سرود، فیلم کوتاه، انیمیشن، مولودی خوانی، چهل سالگی انقلاب و حمایت از تولید ملی است.


این مسئول گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره آثار خود در حوزه ادبیات را می‌توانند با موضوعات عدالت‌خواهی دانشجویی، آسیب‌های اجتماعی، مشکلات صنفی دانشجویی و تحریم‌های آمریکا ارسال کنند.


مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی البرز بیان کرد: همچنین سبک زندگی بومی و محلی و آیین‌های فراموش شده، تناقضات سبک زندگی مدرن، عدالت اجتماعی و آمریکا و استکبارنوین از موضوعات بخش هنرهای تجسمی و اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی، تناقضات سبک زندگی مدرن، اسلامی شدن دانشگاه‌ها، مشکلات صنفی دانشجویی و عدالت اجتماعی نیز از موضوعات بخش فیلم کوتاه است.


وی اضافه کرد: آوازها و موسیقی‌های مناطق، مبارزه با استکبار، شهید و شهادت، عشق متعالی و ائمه‌ اطهار(ع) نیز از موضوعات بخش موسیقی و از موضوعات بخش مداحی نیزابعاد سیاسی و عرفانی قیام عاشورا، مدافعان حرم و اعیاد و میلاد ائمه‌ی اطهار(ع) است.


مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی استان البرز گفت: از موضوعات بخش پژوهش‌های هنری نیز تاریخ هنر انقلاب اسلامی، نظریات شهید آوینی در هنر، مفهوم و نظریات هنری در تفکر دینی و تجربیات و سبک‌های نوین هنری در چهارچوب انقلاب اسلامی است.


این مسئول تصریح کرد: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، خوشنویسی با موضوع اذکار مذهبی و صلوات خاصه و جملات بزرگان دینی نیز عناوین بخش های ویژه است.


مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی استان البرز گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره هنری می‌توانند آثار خود را یا به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر استان البرز تحویل یا به نشانی الکترونیکی fourth.ghoghnoos@gmail.com ارسال کنند.


وی اضافه کرد: همچنین دانشجویان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه مرکزی بسیج دانشجویی به نشانی کرج، میدان والفجر، چهارصد دستگاه، ساختمان شهیدان بیگی، معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی استان البرز تحویل دهند.


معبودی گفت: درج نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تماس، نام دانشگاه، مقطع و رشته تحصیلی به همراه اثر الزامی است.


این مسئول بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود تا ۱۵ بهمن ماه ارسال کرده و اختتامیه جشنواره نیز در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات