صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ۷ سپاه ناحیه یاسر مشهد:
به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ۷ سپاه ناحیه یاسر مشهد و سپاه ناحیه سلمان مشهد همایش مشترک توجیهی و افتتاحیه طرح شهید «بهنام محمدی» با حضور فرماندهان، مربیان و سرگروه‌های این طرح برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۴۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این مراسم با حضور سرگرد پاسدار صبوری؛ فرمانده سپاه ناحیه سلمان مشهد؛ سرگرد پاسدار شهابی فر؛ جانشین فرمانده سپاه ناحیه یاسرمشهد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷، مسئول معاونت مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه ۷، معاونت‌ها و مدیران مدارس ناحیه ۷، معاونت‌های  تربیت و تعالی نواحی سه گانه، فرماندهان حوزه ۷ دانش آموزی خواهر و برادر ناحیه یاسر، و مربیان برنامه طرح شهید «بهنام محمدی» برگزار شد.

سرگرد پاسدار صبوری فرمانده سپاه ناحیه سلمان اظهار داشت: بهتر است طرح شهید «بهنام محمدی» در قالب یک طرح بیان نشود بلکه به عنوان برنامه شهید «بهنام محمدی» در سطح آموزش و پرورش، بسیج و سپاه صورت پذیرد.
 
وی افزود: هدف اصلی این برنامه پیوند بین مدارس، مساجد و خانواده است. نکته‌ای که خیلی حائز اهمیت است و شاید به خود ما بر می‌گردد این است که ما اصطلاحا می‌گوییم جذبه‌ای عمل کردن یعنی جبهه‌ای نشدن عزیزان دغدغه‌مند انقلاب و نظام که به هر حال مساجد کار نوسان را انجام می‌دهند، مدارس کار خودشان را انجام می‌دهند، پایگاه‌های بسیج کار خودشان را انجام می‌دهند و خانواده‌ها کار‌های تربیتی خودشان را انجام می‌دهند، اما این‌ها هیچ وقت در یک جبهه با هم جمع و همگرا نشدند.
 
صبوری خاطرنشان کرد: یک زاویه نگاه هم سمت دشمنی دشمن است؛ دشمن از دشمنی اش دست بر نمی‌دارد و ذاتش دشمنی کردن است. دشمن از همه ظرفیتش استفاده می‌کند؛ ما برای مقابله با چنین دشمنی که اصطلاحا جنگ هوشمند راه انداخته و از همه ظرفیتش در همه ابعاد به ما ضربه می‌زند می‌بایست جبهه‌ای عمل کنیم و تمام ظرفیت خودمان را پای کار بیاوریم به عنوان مثال اگر مدارس ما با تمام قوا کار می‌کنند، اما این تمام قوا کار کردن آن‌ها باز هم پاسخ گوی مقابله و مواجهه با جنگ نرم دشمن از لحاظ تربیتی نسل جوان نیست.
 
وی عنوان داشت: مساجد، خانواده‌ها و دیگر نهاد‌های فرهنگی حتی، باید خودشان را موظف بدانند و بیایند درون این جبهه و نقش بگیرند؛ تقسیم کار و تقسیم مسئولیت صورت بگیرد. برنامه شهید «بهنام محمدی» این هدف را دنبال می‌کند.

در ادامه، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد کمالی ضمن تشکر از دست اندرکاران این طرح بیان کرد: یکی از کار‌هایی که قرار است در اینگونه طرح‌ها و برنامه‌ها به آن برسیم حرکت در مسیر انقلاب و در مسیر استحکام بقای انقلاب است؛ مگر طرح شهید «بهنام محمدی» غیر از این را می‌خواهد؟ مگر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی غیر از این را می‌خواهد بیان کند؟ ما باید با رفتار‌های بهینه خودمان اهداف تربیتی نظام را در ذهن، فکر و اندیشه جوانان نهادینه کنیم.
ارسال نظرات