صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 11 June 2023
مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان گفت: روسای دانشگاه‌ها با بسیج همگانی تمامی ظرفیت‌ها و با شناخت و بصیرت همه نقشه‌های شوم دشمن را توسط اساتید و دانشجویان برای آحاد مردم شریف ایران تبیین نمایند.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۱۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
محمدباقری امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اصفهان اظهار کرد: دانشگاه‌ها به جهت نقش ویژه فرهنگی و اجتماعی خود، همواره مبدأ همه تحولات جامعه هستند چراکه این نهاد اجتماعی با سرنوشت انقلاب و اسلام پیوند ناگسستنی دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه ازنظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب عامل روشنگری و بصیرت است و نقش استاد و دانشجو به‌عنوان فرمانده و افسران جنگ نرم رسانه‌ای و حتی اقتصادی باید موردتوجه ویژه قرار گیرد و زمانی موفق است که بتواند آگاهی و توانایی‌های خود را در مسیر تحقق ارزش‌های الهی و به‌کارگیری منویات رهبر معظم انقلاب و با استفاده از تجربه گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس روبه‌جلو قدم بردارد.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان بابیان اینکه مهم‌ترین پیام ارسالی از محیط دانشگاه اسلامی، پیام استکبارستیزی است، افزود: استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی تلاش کردند در اوایل انقلاب با ناآرام کردن کشور، باعث نابودی این انقلاب شوند، اما موفق نشدند و پس‌ازآن، دست به ترور‌های وحشیانه زدند و بعد از ناکامی در این عرصه، با تحریک صدام، باعث جنگ این رژیم علیه کشورمان شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: عراق با حمایت‌های استکبار جهانی، قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشت، اما دیدیم که شهدا، با مجاهدت و ایثار خود، باعث شکست نظام سلطه در دوران هشت سال دفاع مقدس شدند

باقری ابراز داشت: تبیین اهداف و آرمان‌های مقاومت چهل‌ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی و نسبت آن با وحدت و ترویج فرهنگ انقلابی گری، ولایت مداری، خودباوری به‌ویژه به نسل فرهیخته و دانشگاهی فریضه‌ای لازم و ضامن نهادینه‌سازی بصیرت و مجاهدت برای پیشرفت و سربلندی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس دانشگاه بزرگ استکبارستیزی و مقاومت در برابر ظالمان بود چراکه نتیجه استقامت و یاری دین که وعده الهی است را با چشمان خود دیدیم که با توکل به خدا و به‌واسطه روحیه انقلابی و جهادی بود که توانستیم هشت سال در برابر نظام سلطه بایستیم.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون دشمن با رویکرد جنگ اقتصادی به میدان مبارزه آمده غافل از اینکه مردم ایران اسلامی در این چهل سال با تمام توان خود انواع تحریم و ترور و جنگ را باروحیه مقاومت و ایستادگی در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی پشت سر گذاشته و تجارب خوب تاریخی را به دست آورده‌اند و می‌دانند که با نگاه به داخل و حمایت همه‌جانبه از نیرو‌های جوان و انقلابی همه مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد.

وی اذعان کرد: امروز نوع استکبارستیزی ملت ایران همانند روز ۱۳ آبان به دنیا تسری پیداکرده و درواقع دولت آمریکا منزوی‌تر شده و مردم جهان در حال رسیدن به بصیرت و شناخت کامل از استکبار جهانی هستند.

باقری تصریح کرد: خط مقدم استکبارستیزی دانشگاه‌ها هستند لذا ضروری است روسای محترم دانشگاه‌ها با بسیج همگانی تمامی ظرفیت‌ها و با شناخت و بصیرت همه نقشه‌های شوم دشمن برای ایران اسلامی را توسط اساتید به‌عنوان فرماندهان و دانشجویان به‌عنوان افسران این جنگ را برای آحاد مردم شریف ایران تبیین نمایند و با تمام توان علمی خود به رسالت اصلی خود به‌عنوان قوه عاقله تعلیم و تربیت که ارائه راهکار و کمک به حل معضلات کشور است ورود پیدا نمایند.
ارسال نظرات