صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 24 June 2023
رئیس زاده با بیان اینکه در دوران جبهه مقاومت ۶۰۰ نفر نیرو فرستادیم، اعلام کرد: مشکل ما تراکم درخواست‌ها بود اصرارهایی که برای اعزام‌ها برای پزشکان متخصص و پرستاران و پیراپزشکان بوده است و با محدودیت مواجه بودیم و این نشان می‌دهد که در جامعه پزشکی روج جمعی در آن سرشار است و باید از روحیه جمعی برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۸۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد رئیس‌زاده صبح امروز در آئین معارفه جامعه پزشکی اظهار کرد: دوران خدمت باید طوری باشد که وقتی مسؤولان به پشت سرشان نگاه می‌کنند این احساس را داشته باشند ما برای این تفکر الهی سنگ رو سنگ روی هم گذاشته‌ایم و ستون‌های ماندگار کشور  را تقویت کردیم.

وی افزود: ظرفیت استان مازندران ظرفیت عظیمی است و این استان نسبت به جمعیت خود بیشترین شهید و به اندازه شهرهای مرزی شهید داده و در حوزه مدافعان حرم ۴۴ شهید به اسلام تقدیم کرده است‌.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی به ظرفیت‌های بی‌شمار مازندران اشاره کرد،گفت: با توجه به ظرفیتی که استان دارد جامعه پزشکی باید خدمات مفیدی و موثری را ارائه دهند.

رئیس‌زاده تصریح کرد: ما در ریز تحلیل‌ها و در مسائل جاری، سیاسی و مسائل کم‌عمق فضای مجازی‌گیر می‌کنیم و ما باید دارای کلان تحلیل  باشیم و از افق بالاتری تقابل با دنیای استکبار و آمریکا را ببینیم.

وی به رسالت جامعه پزشکی و فرهنگ جهاد اشاره کرد، افزود: وظیفه اصلی ما زنده نگاه داشتن مشعل جهاد و از خودگذشتگی و روحیه بسیجی در جامعه پزشکی است و نباید بگذاریم این روحیه کم فروع شود و فراموش شود.

رئیس‌زاده با بیان اینکه سالانه جامعه بسیج پزشکی به 10 میلیون نفر خدمت رایگان و با کیفیت ارائه می‌دهد، خاطر نشان کرد: این یک خدمت متقابل و دوگانه است و خدمات ما در کشور حجم بالا و کیفیت خوبی دارد و برای جامعه پزشکی برکت دارد و روحیه جهادی را در جامعه زنده نگه داریم.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی کشور عنوان کرد: هیچ خدمتی به جامعه پزشکی در بحث فرهنگی بالاتر از این نیست که پزشکان به منطقه بروند و به مردم محروم خدمت کنند و زیباترین کار برای تسکین روح پزشکان استفاده از این اردوها است و این خدمت متقابل در بین جامعه پزشکی و مردم  باید ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید در مسائل کلان تحلیل را داشته باشیم، اظهار کرد: بالا و پایین شدن مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی در همه دوران است و مهم این است در این مسیر اصلی اقتدار و عظمت را گم نکنیم و خدمت‌رسانی نیز همزمان با این مسیر موثر است.

رئیس‌زاده گفت: جامعه پزشکی که جامعه بسیار مقدسی است نه تنها در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم و حرم جامعه پزشکی نیز انجام وظیفه کردند وظیفه اصلی ما این است روحیه جهاد و شهادت را در این قشر زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه در دوران جبهه مقاومت ۶۰۰ نفر نیرو فرستادیم، اعلام کرد: مشکل ما تراکم درخواست‌ها بود اصرارهایی که برای اعزام‌ها برای پزشکان متخصص و پرستاران و پیراپزشکان بوده است و با محدودیت مواجه بودیم و این  نشان می‌دهد که در جامعه پزشکی روج جمعی در آن سرشار است و باید از روحیه جمعی برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

ارسال نظرات