صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 23 July 2023
دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان بوشهر خبر داد:
دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان بوشهر در نشست خبری در بوشهر از برگزاری حدود 5 هزار برنامه ویژه هفته بسیج در سراسر استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۳۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرگرد غلامرضا جمالی گفت: هفته بسیج امسال از سه شنبه 29 آبان با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» هم زمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز می ­شود و تا 5 آذر ادامه دارد.

وی اظهار کرد: سه شنبه 29 آبان اوّلین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، فرهنگ و مسجدمحوری» است که در این روز نمایشگاه کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر افتتاح می ­شود که در این نمایشگاه بیش از 75 هزار عنوان کتاب با تخفیف 50 درصد عرضه می­ شود و عصر همان روز نیز همایش فرهنگیان بسیجی در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) برگزار می ­شود.

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق (ع) افتتاح پروژه ­های عمرانی و محرومیّت ­زدایی را از برنامه ­های مهم روز دوّم هفته بسیج عنوان و تصریح کرد: عطرافشانی گلزار شهدا در سراسر استان، بازدید از دهکده اقتصاد مقاومتی در روستای آبطویل شهرستان بوشهر و برگزاری نشست عاشقانه­ های هنر با حضور هنرمندان انقلابی و رونمایی از آثار فاخر هنری در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) نیز از برنامه­ های شاخصی است که در روز سوّم از هفته بسیج برگزار می ­شود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان افزود: حضور سراسری بسیجیان سراسر استان در جایگاه ­های نماز جمعه مهم­ترین برنامه روز چهارم هفته بسیج امسال است که در نماز جمعه مرکز استان، سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) سخنران قبل از خطبه­ های نماز جمعه است.

سرگرد جمالی خاطرنشان کرد: شنبه 3 آذر پنجمین روز از هفته بسیج است که نشست تخصصی نخبگان، مخترعان و مبتکران بسیجی با فرمانده سپاه امام صادق (ع) به همت معاونت جهاد علم و فنّاوری سپاه استان در این روز برگزار و حدود 1000 برنامه نهضت روشنگری نیز در رده­ های مقاومت سراسر استان در این روز و در سایر روزهای هفته بسیج برگزار می ­شود.

وی اذعان کرد: ششمین روز از هفته بسیج امسال مصادف است با ولادت حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) که به همین مناسبت جشن­ های متعددی در رده­ های مقاومت سراسر استان برگزار می ­شود که در بوشهر این جشن در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) به همراه تجلیل از ورزشکاران و در جزیره شیف نیز با عنوان جشن بزرگ وحدت برگزار می ­شود.

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان بوشهر ویژه برنامه حماسه حضور بسیجیان را برنامه شاخص آخرین روز از هفته بسیج عنوان و ابراز کرد: این برنامه هم زمان با سال روز فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در تمامی شهرستان ­های استان برگزار می ­شود که در مرکز استان، این برنامه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می ­شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات