صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
مسئول کمیته شهدای طلاب و روحانیت خراسان جنوبی گفت: تفکر جهادی و مقاومت امروز هواپیمای جنگی و پهبادها را می سازد اما هر جا زمین گیر هستیم تفکر حاکم تفکر لیبرالی است که اتکاء به غرب دارد.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۶۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نصیرایی مدیر حوزه های علمیه استان در نشست خبری اظهار داشت: در ادامه سلسله اجلاسیه های کنگره ملی 2هزار شهید استان پنج شنبه اول آذرماه اجلاسیه 72شهید طلبه و روحانیت استان در حسینیه جماران بیرجند برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از 3هزار نفر مهمان این اجلاسیه هستند افزود: فضلایی همچون آیت الله طبسی، آیت الله قاینی و آیت الله عبادی مهمان برنامه هستند و آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنرانان مجلس هستند.

 

وی با بیان اینکه 6کتاب ویژه شهدای طلاب و روحانیون استان تدوین شده است عنوان داشت: 2کتاب در اجلاسیه اول آذر و 4کتاب دیگر مختص شهدای روحانی استان در اجلاسیه نهایی رونمایی می شود.

 

نصیرایی ادامه داد: 16کتاب جیبی نیز توسط طلاب استان در حال تألیف است. کتاب شهدای بیرجند با موضوع پیام های شهدا و کتاب جامع شهدا با عنوان " مدال سرخ" چاپ شده است.

 

مدیر حوزه علمیه استان بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا و تقدیر از ایشان و برنامه ریزی برای برگزاری اجلاسیه با همکاری حوزه های علمیه استان، مرکز مدیریت حوزه علمیه و بسیج طلاب از 2سال قبل انجام گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری اجلاسیه شهدا این است که بتوانیم فکر و اندیشه شهدا را در جامعه تبیین، تشریح و یادآوری کنیم.

 

مسئول کمیته شهدای طلاب و روحانیت استان یادآور شد: گفتمان شهدا امروز نجات بخش جامعه در عرصه های فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی و مدیریتی است.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته های شهدا از ما این است که ولی فقیه را فراموش نکنیم و حرف ایشان را بر زمین نگذاریم گفت: امروزه خانواده ها، مدیران اجرایی و سیاستمداران کشور اگر می خواهند مشکلات را حل کنند بهترین الگو شهدا هستند که همگان را به اطاعت از ولایت دعوت کردند.

 

نصیرایی متذکر شد: تفکر لیبرالی در مقابل تفکر اسلام ناب صف آرایی کرده است و هر روز یک هنرنمایی دارد که محصول تفکر لیبرالی بی توجهی به آرمانهای شهدا و فرمایش ولی فقیه است.

 

وی ادامه داد: در حوزه های فن آوری، صنعتی و موشکی پیشرفت هایی داشتیم که در سایه اطاعت از ولایت و ادامه راه شهدا بدست آمده است اما تفکر لیبرالی از ساختن یک خودروی ساده هم عاجز است.

 

مسئول کمیته شهدای طلاب و روحانیت استان گفت: تمام گرفتاری ها در عرصه بین المللی نسخه ای دارد و آن عمل به فرمایش رهبر انقلاب و مقاومت است. باید دست به زانوی خودمان بگیریم و بلند شویم زیرا اتکای به غرب و شرق پیشرفت و عزت برای ما ندارد.

 

وی اضافه کرد: پیام دومی که شهدا برای ما دارند این است که ما در هیچ عرصه ای بن بست نداریم .

 

نصیرایی خاطرنشان کرد: تفکر اسلام ناب بر اساس ولایت مداری و سیره شهدا همواره خط شکن است همانطور که در دفاع مقدس شاهد بودیم و شهدا و ایثارگران ثابت کردند.

 

وی ادامه داد: در طول 40 سال از انقلاب در هرجایی که با اخلاص و برای خدا قدم گذاشتیم پیش  رفتیم و بن بستی وجود نداشته است.

 

مسئول کمیته شهدای طلاب و روحانیت استان گفت: تفکر جهادی و مقاومت امروز هواپیمای جنگی و پهبادها را می سازد اما هر جا زمین گیر هستیم تفکر حاکم تفکر لیبرالی است که اتکاء به غرب دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات