صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - 01 August 2023
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: زمانی جشن انقلاب لذت بخش است چه مشکلات مردم برطرف شود و این قابل اجراست.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۰۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در سومین جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب شهرستان شاهرود در دفتر امام جمعه این شهر در سخنانی با تبریک ایام هفته وحدت و بسیج اظهار کرد: در سال ۱۹۷۰ در دوران جنگ سرد کمیته خطر جاری توسط سناتورهای مجلس سنا و سازمان سیا و افراد با سابقه تشکیل شد و هدف آن باید عبور ار دوران جنگ‌ سرد و رفتن به مرحله‌ جنگ نرم بود و با شوروی از طریق جنگ نرم مقابله کردند.
وی افزود: بعد از ۱۱ سپتامبر دوباره این کمیته را راه اندازی کردند بر علیه جمهوری اسلامی تا آسیب وارد کنند هر چند جنگ سخت را داشتند و نتوانستند نتیجه بگیرند و روح امام شاد که بسیج را شکل دادند که خیلی کمک بزرگی برای اداره جنگ بود و با مدیریت امام بروز شدیم.
دبیر ستاد چهلمین سال انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: رهبری انقلاب تاکید بر هوشیاری دارند که از راه جنگ نرم دشمن وارد می شوند با توجه به تجربه ای که دشمن از شوروی دارند و از جنگ سخت ناامید هستند.
وی ادامه داد: در جنگ نرم دشمن دنبال وضعیت داخل کشور است هر چند در بیرون طراحی می کنند و در داخل بخشی ما هستیم که اجرا می کنیم و آب در آسیاب دشمن می ریزیم و تدبیر می کنند رهبری.
قندهاری اضافه کرد: امروز نیاز وحدت و انسجام ملی داریم و دستور قرآن هست وحدت حول محور رهبری انقلاب که تداوم راه معصومین است و در چهل سالگی انقلاب تجربه دشمن این است که هر چه تجربه کردند نتیجه نگرفتند و انتقام می خواهند بگیرند و خیلی روی جنگ سخت وقت نمی گذارند و جنگ نرم را مد نظر دارند و زمانی موفق هستند که در داخل چیزی را ببینند.
وی باببیان اینکه رهبری انقلاب بر مشکلات مردم تاکید کردند که حل شود گفت: با این نگاه که سپاه وارد شده خدمت رسانی در کشور و باید واقعا شبانه روز بدویم و رهبری این را می خواهد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تشکیل ۱۴ کارگروه و اضافه شدن کارگروه دفاعی امنیتی و کارگروه سپاه و بسیج در ستاد چهلمین سال انقلاب اظهار کرد،: باید کار انجام شود و مردم نیاز به خدمت رسانی دارند و جشن انقلاب زمانی لذت بخش است که مشکلات مردم سر و سامان بگیرد.
وی با بیان اینکه بسیج هر کجا وارد شد معجزه کرد و هر جا مشکلی بود بسیج وارد شد گفت: بسیج تجربیات را و باید استفاده کرد، کشور نیروی انسانی و امکانات دارد و تدبیر می خواهد تا مشکلات سر و سامان بگیرد و مردم در صحنه باشند.
قندهاری با اشاره به حضور عالی مردم در راهپیمایی،۱۳ آبان گفت: طبق گزارش های داده شده امسال نسبت به سال گذشته متفاوت بوده است با این همه مشکلات مردم پای کار انقلاب هستند و شایسته خدمت هستند.
وی ادامه داد: سه مناسبت داریم هفته بسیج باشکوه تر برگزار شود و مناسبت بعدی در ۹ دی که باید برنامه ریزی شود و ۲۲ بهمن اوج برنامه هاست که علی رغم خواسته دشمنان جشن بی نظیری را به پا خواهد کرد البته با حفظ شأن فاطمیه.
ارسال نظرات