صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - 12 July 2023
مديرمسئول روزنامه جوان گفت : انتخاب رفاه يا داشتن انقلاب دو القاي آمريكائيها براي مردم ايران ميباشد؛ تا مردم به اين باور برسند كه مسير رفاه از انقلاب جداگانه است ، درحالي كه پيشرفت هاي علمي ، صنعتي و دفاعي كشور در اين انقلاب روي داده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۷۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ عبدالله گنجي مديرمسئول روزنامه جوان در نشست روشنگري سياسي با موضوع مقايسه قبل و بعد انقلاب ، درمسجد الزهراء هپكو شهرستان اراك، استقلال سياسي را مهمترين دستاورد انقلاب دانست و افزود: انقلاب اسلامي ايران براي بدست آوردن استقلال سياسي خود هزينه هاي زيادي را داده است و نسل جوان بايد اين دستاوردها را با حدود 200 سل تحقير گذشته ايران مقايسه كند.

وي دليل داشتن استقلال سياسي را اقدامات فراوان دشمنان در مدت 40 سال دانست و گفت : از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي حملات و توطئه هاي مختلف دشمنان عليه انقلاب آغاز و هنوزهم ادامه دارد و اين حجم از توطئه ها ، شاخص مهم اندازه گيري استقلال ايران اسلامي ميباشد.

گنجي همچنين خاطر نشان كرد : امام خميني (ره) كليد استقلال و عزت كشور را در اسلام ناب مي دانستند و دشمنان مثلث ولايت فقيه ، نهضت عاشورا و انتظار را فراتر از موضوعات ظاهري قدرت ايران ميدانند و همين سه ظلع باعث پيروزي و حفظ انقلاب تا به امروز شده است .

مدير مسئول روزنامه جوان با بيان اينكه خلاقيت در قبل از انقلاب وجود نداشت، گفت : يك زماني ما براي داشتن موشك احتياج به كشورهاي ديگر داشتيم ولي هم اكنون جزء 5 كشور اين صنعت در دنيا هستيم و بروز اين خلاقيت ها ، دربعد از انقلاب شكل گرفت .

عبدالله گنجي در ادامه تصريح كرد : تسليم شدن در مقابل استكبار رفاه به همراه ندارد و كشورهايي مثل پاكستان و مصر كه از متحدان آمريكا به شمار ميروند درچه وضعيتي دارند و آيا ايران با 40 سال تحريم ازاين كشورها جلوترنيست ؟

وي به حضور ايران درمنطقه پرداخت و افزود : آمريكا در 500 نقطه دنيا نيرو دارد ، چون اهداف مشخصي دارند و براي مردم شان فرهنگ سازي شده ، ومردم هزينه هاي اين حضور را با ماليات پرداخت ميكنند ، اما اين مسئه براي مردم كشور ما فرهنگ سازي نشده و به همين خاطراست كه بسياري ازفعاليت هاي منطقه اي ما، زيرسئوال ميرود.

گنجي به خواسته هاي آمريكا درمنطقه اشاره و گفت : ملت سازي ، دولت سازي ، تسلط برنفت و گاز و همچنين تضمين منافع اسرائيل از مهمترين خواسته هاي آمريكا درمنطقه خاورميانه ميباشد و اين خواسته ها به بركت جبهه مقاومت ناكام مانده است.

فعال سياسي به نقشه اصلي دشمن براي ساقط كردن نظام پرداخت و خاطرنشان كرد : دشمنان راه براندازي جمهوري اسلامي ايران را خالي كردن پشت نظام ازجريان مذهبي و سياسي شيعه دراسلام است و با تبليغات گسترده خود به دنبال فاسد جلوه دادن اين علماء دربين مردم هستند.

مديرمسئول روزنامه جوان قرار دادن مردم ايران برسر دوراهي انتخاب را از ديگر ترفند ها دانست وگفت : انتخاب رفاه يا داشتن انقلاب دو القاي آمريكائيها براي مردم ايران ميباشد؛ تا مردم به اين باور برسند كه مسير رفاه از انقلاب جداگانه است ، درحالي كه پيشرفت هاي علمي ، صنعتي و دفاعي كشور در اين انقلاب روي داده است.

وي همچنين نداشتن پول رامشكل اصلي كشورندانست و تصريح كرد : همه مسئولين اقتصادي دولت از داشتن پول در اين كشور ميگويند و علت بوجود آمدن مشكلات اقتصادي در كشور از سوء مديريت دولت بوده است.

گنجي در ادامه با تاكيد بر اينكه استقلال كشورهزينه دارد، افزود : برجام يك نمونه واضح و مشخصي براي عدم اعتماد به آمريكا بود و آنها به دنبال تسليم شدن كامل جمهوري اسلامي ايران هستند و ميخواهند تمام موئلفه هاي قدرت نظام را بگيرند و ايستادگي روي استقلال كشور قطعا هزينه ايي زيادي به همراه دارد .

فعال سياسي همچنين تصريح كرد : انتخاب ترامپ و اقدامات وي درسطح دنيا و منطقه باعث وحدت دروني ايران شده ، چون ترامپ همه مسئولين و مردم را به يك چشم نگاه ميكند و توانسته چهره عريان آمريكا را به همه نشان دهد .

وي حركت به سمت شرق را مهم دانست و افزود : پاشنه آشيل نظام مسئله نفت ميباشد و وابستگي به همين نفت ميتواند ما را مجبور به تسليم كند؛ چون وجودش درهركشوري خلاقيت را از بين ميبرد و دراين بين بايد ازظرفيت هاي اساسي شرق دنيا استفاده لازم را داشته باشيم.

گنجي داشتن صداي واحد در بين مردم و مسئولين را لازم مهم دانست و تصريح كرد : دشمن از چند صدايي و عدم وحدت بهترين استفاده را خواهد كرد و نخبگان حاكميت بايد يك صداي واحد نسبت به مسائل مهم و اثرگذار دنيا داشته باشند و اگر هم صدايي وجود داشته باشد، مردم هم اين منطق ها را خواهند پذيرفت .

مديرمسئول روزنامه جوان به حوادث دي ماه 96 و مرداد 97 هم اشاره و گفت : حدود 65 درصد افرادي كه دراين حوادث دستگير شدند، اصلا نيازمند و مستضعف نبودند و مشكل اقتصادي هم نداشتند ؛ بلكه اين افراد كساني بودند كه يك شبه پولدار شده بودند و به دنبال خرج كردن پول هاي خود در راه مبتذل فرهنگي بودند.

عبدالله گنجي همچنين به گروه ديگر آشوبگران اشاره وگفت : گروه ديگر آشوبگران كساني بودند كه در مواجهه با نظام حاكميت و دولت متنفر شده بودند و درصدد انتقام بر آمدند و عملكرد برخي مديران باعث بروز اين حوادث شد .

وي در پايان با تاكيد دورباره بر داشتن استقلال كشور،خاطرنشان كرد : هيچ كشوري نميتواند تضمين دهد كه انقلاب اسلامي با تسليم شدن به رفاه و عزت ميرسد و براي ادامه اين استقلال بايد روي پاي خودمان بايستيم و اين ايستادگي هزينه دارد.

ارسال نظرات