صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - 17 July 2023
معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح:
خبرگزاری بسیج: معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از بدو تاسیس بسیج و حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی، بسیج نشان داد که بازویی پرتوان برای نظام اسلامی است چرا که با حضور در صحنه و مبارزه با ضد انقلاب و غائله‌های گوناگون کشور و بعد جنگ تحمیلی، اوج اقتدار و خود را نشان داد.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۴۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار سعید فرجیان زاده معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: امام راحل همانطور که خود فرمودند: تاسیس بسیج از الطاف خفیه و جلیه الهی بوده که بر ایشان الهام شده است و این نهاد انقلابی و اسلامی را بنیان نهادند.

وی گفت: از بدو تاسیس بسیج و حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی، بسیج نشان داد که بازویی پرتوان برای نظام اسلامی است چرا که با حضور در صحنه و مبارزه با ضد انقلاب و غائله‌های گوناگون کشور و بعد جنگ تحمیلی، اوج اقتدار و خود را نشان داد.

سردار فرجیان زاده با اشاره به تاکید امام راحل بر طنین اندازه شدن تفکر بسیجی در جامعه، بیان کرد: اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین اندازد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم و اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

وی تصریح کرد: ما امروز شاهد نقش تفکر بسیجی در جامعه خود و حتی در کشور‌های منطقه هستیم و مهمترین آن همین پیروزی اخیر در محو داعش در سوریه و عراق است و این همان تفکری است که چشم طمع جهان خواران را دور می‌کند.

معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه عزت، امنیت و سربلندی امروز کشور مرهون شهدا است، تاکید کرد: امروز همه مسلمانان جهان به شهدای نظام اسلامی اقتدا کرده و در برابر استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر قدرت‌های ظالم ایستاده‌اند.

وی گفت: ملت ایران، ملتی وفادار است و این ملت از ملت صدر اسلام نیز بهتر است چرا که پشتبان اسلام و انقلاب است و باید همه ما قدردان این ملت و نظام باشیم و قدر نعمت‌هایی که داریم را بدانیم.

سردار فرجیان زاده با بیان اینکه مسئولان باید بدانند که مسئولیت چه ملت بزرگی را بر عهده دارند، گفت: ملت ما امروز الگویی برای همه آزادی خواهان جهان است و باید این الگو را حفظ و حراست کرد این ملت همیشه پشت مسئولین کشور است و همین پشتوانه سبب این پیروزی‌ها و اقتدار و صلابت ملی و بین المللی است.

وی با اشاره به دشمنی‌های استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا بیان کرد: یکی از مهمترین شاخصه‌های بسیج و تفکر آن استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم و استکبارگری است.

معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: آمریکا مورد اعتماد نیست و نمی‌شود به استکبار جهانی اعتماد کرد؛ بنابراین باید از مکتب امام و تفکر بسیج آموخت که به دشمن اعتماد نکنیم و این راه را همچنان با صلابت ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: امروز عده‌ای مدعی هستند که با گفت و گو و مذاکره جنگ‌های منطقه‌ای را حل کرده اند، این دروغی است که هیچ پایه و اساسی ندارد و سایه جنگ و معادلات منطقه‌ای را نیروی اراده ملت مسلمان ایران و قدرت نظامی و دفاعی کشور از بین برد.

سردار فرجیان زاده کفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و دانشمند شهید هسته‌ای مایه عزت و اقتدار کشور هستند و سایه جنگ را از سر ملت برطرف کردند و امروز نیروی بسیج و روحیه و تفکر بسیجی است که جنگ‌ها و توطئه‌ها را در کشور بلکه در منطقه و جهان برطرف می‌کند.

وی با اشاره به اقتدار امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب بیان کرد: امروز رهبری همانند امام سکاندار این انقلاب است و به خوبی توانسته این کشتی را در طوفان حوادث رهبری کند و این مدیریت و درایت ایشان است که قدرت‌های بزرگ دنیا را در مقابل ایشان وادار به کُرنش و احترام می‌کند.

معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور تفکر بسیجی در جامعه برای پیشبرد اهداف عالیه نظام گفت: امروز اگر ما می‌خواهیم در هر زمینه‌ای موفق شویم باید به تفکر بسیجی تمسک بجوییم و شعار‌های رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم./

ارسال نظرات