صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 05 July 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: امروز بسیج در اوج اقتدار است، تنها نیروی مردمی برای حفاظت از انقلاب و دولت بسیج است، اگر بسیج را از صحنه خذف کنند هیچ نهاد، سازمان و تشکلی قادر به جایگزینی بسیج نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۳۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار ،حمیدرضا مجیری در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان خوانسار اظهار کرد: بسیج متعلق به عموم مردم است.

وی افزود: اجتماع بزرگ بسیج در جهت تداوم حرکت انقلاب اسلامی و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی تا ظهور مهدی موعود ثابت قدم می‌ماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: بسیج  برگرفته از اندیشه الهی امام است و ساری و جاری خواهد بود، با گذشت ۳۹ سال از تشکیل بسیج  در سطح جهان اقتدار پیدا کرده و حتی در مرزهای مقاومت با استکبار جهانی  به مقابله برخاسته است.

وی گفت: امروز بسیج مقتدرتر از گذشته است، بسیج در اندیشکده‌های غربی و اروپایی مورد مطالعه قرار گرفته، هر چه بسیج قدرتمندتر شده بر حسب آن دشمنی، دشمنان نیز قوی تر و پیپچیده تر شده است.

مجیری افزود: امروز همه جهانخواران و مخالفان رشد و تعالی اسلام به دنبال این بودند که بسیج را در ۴۰ سالگی انقلاب به تضعیف بکشاند، دشمن اقتدار بسیج را هر لحظه می‌سنجد و به  دنبال تضعیف بسیج است.

وی گفت: هر روز شبه‌ای و هر روز سیاسی کاری نسبت به فعالیت‌های بسیج دارد، یک روز بسیج را یک سازمان نظامی صفر معرفی می‌کند و حرکت‌های فرهنگی و سیاسی و انقلابی و سازندگی بسیج را زیر سوال می‌برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: دشمن بسیجیان را متحجب و ناکار آمد معرفی می‌کند چون می‌داند تنها بسیج است که در این عرصه توانسته با قدرت از انقلاب اسلامی و کیان جمهوری اسلامی و مردم دفاع کند.

وی تأکید کرد: هر جایی که مسئولان از قوت و قدرت بسیج استفاده  کردند در آن عرصه بسیج توانسته حماسه آفرینی کند و کشور را به اهداف عالیه خودش برساند.

مجیری ادامه داد: امروز بسیج در اوج اقتدار بوده، امروز تنها نیروی مردمی برای حفاظت از انقلاب و دولت اسلامی بسیج است، اگر بسیج را از صحنه حذف کنند هیچ نهاد، سازمان و تشکلی قادر به جایگزینی بسیج نخواهد بود.

وی تأکید کرد: امروز بسیج الگویی برای سراسر جهان شده است، حرکت‌های حماس فلسطین تا حماس لبنان، عراق و سوریه نشأت گرفته بسیج است، مردم آزادیخواه و آزادی طلب از بسیح ایران اسلامی الگو بردرای کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: امروز توسعه و تفکر بسیجی در لایه های مختلف کشور و در عرصه‌های مختلف وجود دارد، امروز بسیج به عنوان پشتیبان نیروی‌های مسلح برای حفظ تمامیت جمهوری اسلامی آماده بوده در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، فرهنگی،  محرومیت زدایی، سیاسی، علمی و سازندگی ورود پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در کشور هر فردی و شخصی در هر نقطه ای که به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‌کند، و با اندیشه پاک از نظام پشتیبانی کند و این اندیشه پاک منجر به خدمت به مردم و تعالی کشور جمهوری اسلامی ایران و سربلندی نظام مقدس باشد، قطعأ بسیجی است.

ارسال نظرات