صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 06 August 2023
شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضعف روزافزون رژیم غاصب اسرائیل است و نشان می‌دهد هر چه ابعاد و گستره مقاومت وسیع تر شود ، سرعت دستیابی به پیروزی هم بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۷۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از كرمان ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز مطرح کرد؛در جنگ ۳۳ روزه علیه حزب الله لبنان و جنگ های ۲۲ روزه و ۸ روزه بر علیه مردم غزه و اخیرا جنگ دو روزه که در دو هفته پیش اتفاق افتاد شاهد شکست رژیم صهیونیستی بودیم .

شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضعف روزافزون رژیم غاصب اسرائیل است و نشان می‌دهد هر چه ابعاد و گستره مقاومت وسیع تر شود ، سرعت دستیابی به پیروزی هم بیشتر می‌شود.

امروزدر عرصه مقابله با جنگ نرم، هنرمندان و اهل فکر و نظر در حکم نیروهای مسلح در جنگ سخت هستند.

متاسفانه برخی در قبال جنگ نرم بی تفاوت و برخی با دشمن همراهی می‌کنند .

اگر این قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی و قدر چانه زنی و امنیت پایداری که در خاورمیانه داریم نبود ، فشارها و تحریمها کشور را با شکست کامل مواجه کرده بود.

آنهایی که حمایت از جریان مقاومت را زیر سوال برده و دائم در مسیر مبارزه با ارزش های اسلامی مانند حجاب و عفاف تلاش می‌کنند در واقع پیاده‌نظام های دشمن هستند .

در این شرایط جنگ نرم هر چادری که از سر زنان و بانوان برداشته شود ، برگ امتیازی برای دشمن و پیاده نظام های آنهاست .

امروز مسئولیت فرزندان انقلابی و بسیجیان با بصیرت بسیار زیاد است و باید به هر شکلی که می‌توانند با رسانه‌ها و فضای مجازی و سایت ها و سخنرانی ها مردم را از نیات پلید منافقین و مزدوران رسانه ای دشمن آگاه سازند.

نمایندگان مجلس باید همانند شهید آیت الله مدرس با شناخت صحیح از حرکت‌های دشمنان و مصالح و منافع کشور و ملت ، هیچ‌گاه نباید حاضر به معامله با استعمارگران و دشمنان دیرین این ملت شوند و سودای سازش و توافق با آنها را داشته باشند که این موضوع از بزرگ‌ترین خطرهایی است که راه سلطه و نفوذ دشمن را فراهم می‌نماید .

متاسفانه با عدم نظارت قاطع ، شاهد بعضی از گرانفروشی ها در شهرستان انار می باشیم.

باید برای مبارزه با گرانفروشی و نظارت دقیق، اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف فعال شده و اداره تعزیرات نیز در برخورد با گرانفروشان با قاطعیت عمل نماید.

در صورتی که اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف نیاز به نیرو داشته باشد داشته باشد نیروهای فداکار بسیجی حاضرند در امر بازرسی و مبارزه با گرانفروشی با این نهادها همکاری نمایند.
امام جمعه شهرستان اناراز خیرین گرانقدر شهرستان انار جناب حاج میرزا علی مبینی در تامین دویست میلیون تومانی دستگاه لاپاراسکوپی و جناب آقای حاج علی حسنی در تامین هزینه بیمه و پلاک گزاری آمبولانس بیمارستان تقدیر و تشکر کرد .

به همت پیگیری های مسئولان محترم متخصصان مختلف اعم از متخصص اطفال، متخصص ارتوپدی ، متخصص پاتولوژی و متخصصان مختلف قلب ، چشم ،بیماریهای عفونی و گوش و حلق و بینی، متخصصین جراحی عمومی و داخلی به کادر پزشکی بیمارستان انار و کلینیک امین افزوده شدند.

مهمترین دلیلی که دانشگاه علوم پزشکی زیر بار اعزام متخصص در شهرستان انار نمی‌رود عدم استقبال مردم از بیمارستان است و فقط بیست درصد تخت های بیمارستان استفاده می شود و ۸۰ در صد بلا استفاده هست و این یعنی زیان و خسارت به کشور.

مردم با اندک مشکلی به یزد و سایر شهرها می‌روند وعدم حضور نزد این متخصصین با توجه به هزینه هایی که در بر دارد به ضرر کشور و خسارت بیت المال است.

لازم است مردم جهت مداوای بیمارانشان به این متخصصان مراجعه نمایند که از جهات مختلف هم به نفع مردم وبیماران و هم به نفع شهرستان است.

از پیگیری های مسئولین محترم به ویژه فرماندار محترم جناب آقای دکتر برجی و سرکار خانم دکتر اناری دخت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و سایر دست اندرکاران تقدیر و تشکر می نماییم.

 

ارسال نظرات