صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - 28 September 2023
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه برنامه‌های مهم و متنوعی برای توسعه متوازن راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به ویژه در زمینه ارتقاء ایمنی عبور و مرور و دستیابی به ایمنی پایدار در دست اجرا است، گفت: این مهم نیازمند توجه مسئولان و تخصیص اعتبار لازم در حوزه راهداری است.
کد خبر: ۹۰۸۵۷۰۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در جمع روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر تعامل و هم افزایی راهداری های استان با ادارات و به ویژه فرمانداری ها تأکید و تصریح کرد: علاوه بر منابع و اعتبارات مالی، با همکاری و برنامه‌ریزی دقیق در سطوح مختلف و استفاده از تمامی امکانات می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مهم و متنوعی برای توسعه متوازن راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به ویژه در زمینه ارتقاء ایمنی عبور و مرور و دستیابی به ایمنی پایدار در دست اجرا است، افزود: این مهم نیازمند توجه مسئولان و تخصیص اعتبار لازم در حوزه راهداری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه حوزه راه و تأمین امنیت راه‌ها یکی از اولویت‌هایی است که به طور قطع مورد نظر مدیریت شهرستان‌ها بوده و هست، یادآور شد: روسای شهرستان‌ها باید همه توان خود را بر ارتباط با مسئولان شهرستان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود قرار داده و با طرح ضرورت افزایش ایمنی برای کاربران جاده‌ای با بهره‌گیری از اعتبارات، به این امر مهم  فائق آیند.

وی در ادامه بر شناسایی مختصات راه‌ها و اولویت‌بندی نقاط ضعف در راه‌ها و ماشین‌آلات تأکید کرد و گفت: راه‌اندازی بانک اطلاعاتی به همین منظور امری ضروری است چراکه نخستین راهکار کاهش سوانح جاده‌ای شناخت و اولویت‌بندی در رفع مشکلات راه‌ها است.

پناهنده همچنین به وقوع تصادفات در جاده‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: تصادفات باید نسبت به وضعیت موجود تحلیل و کارشناسی شود و با توجه به اینکه موارد مشهود در امور راهداری کامل قابل مشاهده بوده، لازم است مدیران شهرستانی نسبت به اعلام مشکلات و ارائه راهکار برای رفع این مشکلات در جاده ها به مقامات شهرستان و استان پیشقدم باشند.

وی ادامه داد: دغدغه یک راهدار باید اصلاح و ایجاد علائم ایمنی برای کاهش خطرات تردد جاده‌ای بوده و نواقص جاده‌ها از سوی روسای شهرستان‌ها به شکل بانک‌های اطلاعاتی ثبت، اعلام و برای اصلاح  پیگیری شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان داشت: یک مدیر راهداری نباید از هیچ راهی غافل باشد و با رصد راه ها به شکل دائمی و مستمر نسبت به اصلاح موانع و مشکلات تلاش کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه انجام بهینه عملیات راهداری زمستانی با ماشین آلات مخصوص امکان پذیر است ، حفظ و حراست از این وسایل و امکانات جانبی در بخش ماشین‌آلات نیز  یکی از وظائف مهم است چراکه تعمیر و تجهیز ماشین آلات مستلزم صرف هزینه‌های سنگین و وقت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات