صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۲ - 22 June 2023
سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌ها با استفاده از ظرفیت و بازوی رسانه‌های دیداری، مکتوب و مجازی به درستی و با استفاده از شیوه‌های نوین تبیین، حفظ و نهادینه شود و اقدام مهم جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان در این راستاست.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۰۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، قربان میرزایی در مراسم پایانی سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر افزود: امروز در شرایطی که دشمن در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی گسترده سعی در وارد کردن ضربه به نظام اسلامی است، نقش رسانه‌ای ما در این تقابل محوری است.

وی اظهار کرد: در کنار ضعف‌ها و مشکلاتی که در برخی حوزه‌ها امروز شاهدیم ۴۰ سالگی انقلاب دستاورد‌های بسیار گسترده و مهمی را در خود داشته اعم از حوزه‌های علم و فناوری، هوا فضا، سلول‌های بنیادین، فناوری تا بخش‌های خدماتی و توسعه روستا‌ها و خدمات گسترده در حوزه شهری و روستایی از نقاط دور و نزدیک کشور می‌توان این تحولات و دستاورد‌ها را دید.

وی گفت: امروز رسانه‌های بیگانه و دشمنان ملت در جهت القا عدم کفایت جمهوری اسلامی بصورت همه جانبه تلاش می‌کنند و وظیفه ماست که با ابزار رسانه‌ای در اختیار با این اقدام دشمنان مقابله کنیم.

میرزایی عنوان کرد: دشمن که در طول چهل سال گذشته به حیله و توطئه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف خود و ضربه به کشور و نظام اسلامی ما متوسل شده و همواره با شکست مواجه شده، امروز می‌کوشد با تحریف واقعیت قبل انقلاب و در مقابل تضعیف دستاورد‌های این نظام و ملت و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و دامن زدن به اختلافات در حوزه‌های مختلف بر پایه جنگ روانی و تشدید فشار‌های اقتصادی اهداف شوم خود را محقق کند.

وی عنوان کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب که به برکت خون شهدا همچنان سربلند ایستاده، امروز تکلیف ما حفظ و ثبت دستاورد‌های آن، نگهداری و انتقال به نسل بعد است و در وهله بعد حفظ و انتقال ارزشهاست.

وی با تاکید بر اینکه  امروز حضور ما در کنار یکدیگر و در صف مقابل دشمنان، فارغ از همه اختلاف سلایق می‌تواند موجب ناکامی و ناامیدی دشمنان شود و همینگونه هم خواهد شد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: باید در این میان ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای ما با استفاده از توان و تخصص و امکانات موجود به میدان آمده و در راستای اهداف نظام و کشور و ملت ایران در این جنگ تبلیغاتی یکپارچه و در کنار آحاد مختلف مردم و مسئولان نظام دستاورد‌های این انقلاب و کشور که خون‌ها به پای آن ریخته شده قرار گرفته و به درستی تبیین و معرفی نموده و از کیان این نظام و کشور دفاع و حراست کنند.

میرزایی با اشاره به جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان ظرفیتی برای شناسایی و ترغیب این ظرفیت‌ها و نیز تجمیع این توانمندی‌ها در کنار هم تصریح کرد: باید این جشنواره رسانه‌ای در سطح ملی و بین المللی نیز برگزار شود تا دستاورد‌های انقلاب را در سطوح بالاتری اطلاع رسانی کند.
ارسال نظرات