صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 21 June 2023
پاسخ دندان شکن مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی به سوال خبرنگار:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: کسی که اقدامات تفرقه انگیز انجام دهد و کارشکنی کند ضد ولایت است چون رهبری تاکید بر وحدت و همدلی دارند گفتمان سیاست زدگی در آموزش و پروش را نمی پسندم.
کد خبر: ۹۰۹۲۵۹۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی صبح امروز محمدعلی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست خبری در پاسخ به خبرنگاری که پرسید « بعد از انتصاب شما برخی افراد مطالبی را مطرح می کنند که در آموزش و پرورش جابه جایی سیاسی صورت می گیرد و نیروهایی که مسئول ستاد انتخاباتی رئیس جمهور بودند با روی کار آمدن شما حذف می شوند » اظهار داشت: متأسفانه معضل سیاست زدگی در آموزش و پرورش را داشتیم علارغم اینکه وزارتخانه سیاسی نیستیم اما در اولویت اول را در سیاست زدگی داریم که آفت این مجموعه است.

وی با بیان اینکه سیاسیون از بدنه آموزش و پرورش سوء استفاده کردند متذکر شد: آموزش و پرورش دستگاه تعلیم و تربیت است. تفکر سیاسی وظیفه ما است به دانش آموزان آموزش دهیم  اما سیاست زدگی نه .

واقعی خاطرنشان کرد: اصلا دسته بندی سیاسی در آموزش و پرورش به این سبک و سیاق را نمی پسندم چون همه ما معلم هستیم و با این عنوان استخدام شدیم و باید به انجام وظایف خود تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه پشتیبانی و خدمات را برای جامعه هدفمان که معلمین و دانش آموزان هستند برعهده داریم یادآور شد: از زمانی که دانش آموز بودیم معلمان ما می گفتند دبیری وزیری است و به سایر پست ها خدماتی نگاه کردم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: عده ای القاهای سیاسی دارند و نمی توانند به درستی وظایف معلمی را انجام دهند. شور انتخاباتی در ایام انتخابات باید باشد چون رقابت است اما بعد از آن رفاقت است و فرد منتخب رئیس جمهور 80میلیون نفر است.

وی ادامه داد: باید در عمل نشان دهیم و فعالیت همسو با دولت انجام دهیم و شایسته سالاری ملاک انتخاب قرار گیرد و نباید عده ای محب دولت باشند و خود را حائز امتیاز بدانند.

واقعی تصریح کرد: کسی که اقدامات تفرقه انگیز انجام دهد و کارشکنی کند ضد ولایت است چون رهبری تاکید بر وحدت و همدلی دارند گفتمان سیاست زدگی در آموزش و پروش را نمی پسندم.

وی خاطرنشان کرد: نظام ما جمهوری اسلامی و ما مسلمان و معلم هستیم و سایر اختلاف نظرها در خانواده بین اعضای یک خانواده نیز وجود دارد و پررنگ تر کردن این اختلاف ها به همه ضربه می زند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان 30 سال خدمت کردم در آموزش و پرورش و 6 سال از خدمت مانده است افزود: هدف ما آموزش به نونهالان کشور است. هیچ دسته بندی سیاسی در کلاس درس معنا و مفهوم ندارد و هرگونه زد و بندهای سیاسی را رد می کنم و خدمت به مردم ملاک عمل است.

 

وی با بیان اینکه قریب 15 هزار پرنسل در آموزش و پرورش استان داریم گفت: گرایش سیاسی افراد برایم ملاک نیست و ردای آموزش و پرورش ردای خدمت به مردم است و در هر پستی که داشتم افتخارم به معلمی بودن است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات