صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - 24 November 2023
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تجمع طلاب و استادان حوزه‌های علمیه تبریز گفت: خشم مقدس مردم ولایت مدار و عاشورایی ایران در ۹ دی ماه به سیلی خروشان در خیابان ها تبدیل شد تا پلیدی فتنه گران از دامان میهن عزیزمان پاک شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۰۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: فتنه ‌گران با اهانت به امام حسین(ع) چهره واقعی خود را نمایان کردند به همین دلیل کاسه ملت ایران پس از این اهانت های شرم آور لبریز شد و خون مردم انقلابی ایران به جوش آمد تا حماسه ای تاریخی همچون 9 دی خلق شود.
وی اظهار داشت: در جریان حوادث تلخ پس از انتخابات سال 88 و چند ماه فتنه ‌گری دشمنان اسلام و انقلاب به بهانه نتایج انتخابات ریاست جمهوری، در نهایت عوامل میدانی فتنه خطوط قرمز این مردم را زیر پا گذاشتند و آنچه ؤا که از ماه ها قبل برنامه ریزی کرده بودند، محقق کردند.
حجت الاسلام آل هاشم از 9 دی به عنوان نقطه درخشان تاریخ ملت ایران یاد کرد که در تاریخ با عظمت و شکوهمند انقلاب اسلامی تا ابد ماندگار شد و مایه غرور و عزت ملت خواهد بود.
وی ادامه داد: امسال در شرایطی به استقبال سالگرد حماسه 9 دی ماه می ‌رویم که هجمه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی سنگین تر شده و دشمنان غیر از جنبه ‌های سیاسی بر روی جنبه ‌های امنیتی و فرهنگی کشور نیز به شدت کار می کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی مردم باید با همان‌ زمان‌شناسی به میدان بیایند و با تبعیت محض از فرماندهی کل قوا اطاعت و فرمانبری کنند، اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ممکن است دشمن برای امسال جنجال کند و برای سال آینده برنامه‌ریزی داشته باشد که باید به شدت مراقب اوضاع بود.
امام جمعه تبریز افزود: در این شرایط آحاد مردم باید مواظب باشند و نگذارند دشمن به اهداف خود برسد، البته تا این ‌مردم قهرمان و حزب اللهی را داریم نگرانی وجود ندارد چون پیروزی از آن ما و اسلام است.
حجت الاسلام آل هاشم تجمع امروز طلاب تبریز را قابل تقدیر دانست و گفت: در این هوای سرد و نامناسب حرکت شما طلاب و روحانیون ماندگار خواهد شد و تمام روحانیون در این مراسم پیشگام بودن خود را نشان دادند کما اینکه در اوایل انقلاب نیز روحانیت به وظیفه خود عمل کردند و اجازه ندادند مسیر انقلاب منحرف شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه طلاب باید حقایق 9 دی رو به مردم بازگو کنند، یادآور شد: باید توجه داشت که وظیفه اصلی و مهم روحانیت بصیرت افزایی به ویژه در میان نسل جوان است و باید در این راه کوشش های فراوانی به انجام برسد.

ارسال نظرات