صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 08 July 2023
به گزارش پایگاه خبری اوشیدا؛ به مناسبت حماسه ۹ دی ، همایش سران طوایف منطقه سیستان با حضور سران و ریش سفیدان منطقه در روستای قادر آباد شهرستان هیرمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۷۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، در این مراسم سرهنگ آبسالان فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) گفت: دشمن سالهاست بر علیه جمهوری اسلامی ایران شیطنت‌هایی ایجاد می‌کند که یکی از مهمترین آن‌ها جنگ تحمیلی بود.

وی افزود: پس از جنگ نیز دشمن دست از سر نظام جمهوری اسلامی برنداشت، و در سال ۷۸ و همچنین ۸۸ فتنه‌هایی ایجاد کردند که همواره در این سال‌ها آرزوی سرنگونی نظام را به گور برده اند.

فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) گفت: پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران خدا است، و تا زمانی که مردم در صحنه حضور داشته باشند و از ولایت پیروی کنند، هیچگاه دشمن نمی‌تواند به این کشور تجاوز کند.

حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند نیز در این مراسم گفت: سران فتنه با چهره حق به جانب ورود پیدا کردند و بسیاری از مردم نا آگاه را به دنبال خود کشاندند در این بین زمانی که دست فتنه گران رو شد مردم راه خود را از آن‌ها جدا کردند و فتنه گران با جمعیت اندکی باقی ماندند.

وی همچنین تصریح کرد: ما در طول انقلاب ده‌ها و صد‌ها فتنه داشته ایم که یک نمونه آن دی ماه سال ۱۳۸۸ است، اما آنچه که توانستیم در همه‌ی فتنه‌ها به سلامت از آن عبور کنیم عنایت الهی و ولایت فقیه بود.

امام جمعه هیرمند گفت: حکومتی قدرتمند خواهد بود که مردم را در کنار خود داشته باشد، امروز فتنه اقتصادی، فرهنگی به وجود خواهد آمد و راه برون رفت از این فتنه معتمدین و ریش سفیدان خواهند بود.

سردار باغبانی رئیس هیئت رزمندگان استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: ۹ دی ماه یک تاریخ نبود، بلکه به تاریخ تبدیل شد.

وی افزود: مردم در این روز راه خود را از فتنه گران جدا کردند و با هوشیاری مقام معظم رهبری حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب آفریدند.

وی همچنین گفت: ۹ دی همانند تمامی روز‌های کهم تقویم جمهوری اسلامی ایران مهم است، این روز هم تراز با ۲۲ بهمن سال ۵۷ است و باید همانند این روز گرامی داشته شود.

محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند نیز در این مراسم اذعان داشت: امروز دشمن می‌خواهد از هر طریقی وارد شود و به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.

وی افزود: دشمن شخصیت‌های بزرگی را در ابتدای انقلاب ترور کرد تا نظام را به فروپاشی برساند، اما این آروز را همه‌ی سران فتنه به گور بردند.

وی گفت: تفرقه و عدم اتحاد در میان اقوام می‌تواند نقطه ضعف ما باشد، همه‌ی دنیا امروز اعتراف مرده اند که ایران تنها کشوریست که استقلال و اتحاد دارد و دشمن از این موضوع به شدت ترس و واهمه دارد.
ارسال نظرات