صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - 03 July 2023
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کی از نقاط قوت نیرو‌های انقلابی و حزب اللهی این است که با کسی رودربایستی و تعارف ندارند، تا جایی که فردی در مسیر درست حرکت کند از او حمایت می‌کند، اما وقتی از مسیر اصلی منحرف شد دیگر از او حمایت نمی‌کنند و حزب الله مسیرش را در خط ولایت ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۹۶۵۰۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید محمد حسینی  در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در جمع بسیجیان ناحیه حمزه سیدالشهداء(ع) مشهد افزود: احمدی نژاد خدمات زیادی در دوران مسئولیت خود داشت، اما برخی از مواضع وی با آرمان‌ها و ارزش‌های ما و با نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی مغایرت داشت.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت نیرو‌های انقلابی و حزب اللهی این است که با کسی رودربایستی و تعارف ندارند، تا جایی که فردی در مسیر درست حرکت کند از او حمایت می‌کند، اما وقتی از مسیر اصلی منحرف شد دیگر از او حمایت نمی‌کنند و حزب الله مسیرش را در خط ولایت ادامه می‌دهد.

وی گفت: داشتن بصیرت مسئله‌ای است که تنها مربوط به سال ۸۸ نمی‌شود بلکه مربوط به همه دوران‌ها است. به این معنا که باید همیشه مردم بینش بالایی داشته باشند و تحت تاثیر فضاسازی‌های کاذب قرار نگیرند، مسیر را درست تشخیص دهند، تحولات منطقه و جهان را رصد کنند و موضع گیری دقیق و بهنگام داشته باشند.

وی افزود: در حماسه ۹ دی ماه مردم نشان دادند که بابصیرت هستند و تحلیل درستی از مسائل دارند و تحلیل درست و موضع گیری بجای مردم بود که به قائله فتنه سال ۸۸ پایان داد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دشمن به این درک رسیده که با قلدری و قدرت نظامی نمی‌تواند اهداف خود را در ایران عملیاتی سازد لذا درصدد است با شوراندن مردم داخل ایران علیه نظام به هدف برسد و برای رسیدن به این مهم از قدرت رسانه‌ای که در اختیار دارد علیه نظام عمل می‌کند.

وی گفت: علاوه بر این دشمن در کشور‌های مختلف افرادی دارد که تحت سلطه اش هستند و با گرفتن مواجب یا بدون آن، دانسته یا ندانسته با همدستی غرب علیه مردم کشور خودشان عمل می‌کنند لذا این مسائلی است که همواره باید به آن توجه داشت و امکان بروز آن در هر زمانی وجود دارد.

حسینی افزود: همین چند روز قبل رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: ممکن است دشمن در سال ۱۳۹۸ بار دیگر فتنه‌ای برپا کند لذا لازم است که از حوادث سال ۱۳۸۸ درس گرفت. دشمن ۴۰ سال علیه نظام جمهوری اسلامی نقشه کشید و برنامه‌های خرابکارانه زیادی را اجرا کرد، اما همواره تیرش به سنگ خورد و هوشیاری، ایثار و فداکاری و پیوند عاطفی مردم با ولایت و مهدویت نگذاشت که دشمن به هدف خود برسد.

وی ادامه داد: دشمن در فتنه سال ۱۳۸۸ دچار اشتباه محاسباتی شد و نمی‌دانست ایران رهبری مقتدر دارد که اجازه نمی‌دهد چنین توطئه‌هایی به ثمر بنشیند و ملت ایران زیر بار بدعت نمی‌رود و همانطور که از اسلامیت نظام پاسداری می‌کند پای جمهوریت آن نیز ایستاده است.
ارسال نظرات