صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - 07 July 2023
آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان در تالار آهن شرکت برگزار گردید
کد خبر: ۹۰۹۸۶۶۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان با حضور مهندس یزدی زاده مدیر عامل،آیت ا...رهبر و تعدادی از مدیران ، کارکنان و بسیجیان ذوب آهن ، سرهنگ صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان و جمعی از روحانیون و مسئولین نظامی و سیاسی استان و منطقه در تالار آهن شرکت برگزار گردید .در این آیین  ضمن تقدیر ویژه از سرهنگ پرویز امیدی فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ، سرگرد مهران مختاری به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

سرهنگ حجت ا... صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان در ابتدای این آیین ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ماه به تشریح جوانب  مختلف حوادث سال 88 پرداخت و یادآور شد : لازم است خدمات و برکات انقلاب و عوامل تهدید کننده  آن برای مردم تبیین گردد تا با آگاهی کامل اهداف عالی انقلاب را به ثمر رسانیم . وی در ادامه به شرح سیاست های مداخله گرایانه آمریکا و استکبار جهانی و سفارت خانه های بعضی از کشورها در فتنه وحوادث 88 پرداخت و افزود که در سال جاری و ماه های آینده با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحولات انقلاب اسلامی در چند دهه قبل باید مورد تجزیه و تحلیل قرا گرفته و با برجسته سازی پیشرفت های مختلف در حوزه های استقلال اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی به تقویت شرایط مناسب و حذف مشکلات در جهت تحقق اهداف مطلوب و عالی انقلاب اسلامی گام برداشته و سیاست های تخریبی و تحریم های ظالمانه آمریکا در ایران و منطقه را عقیم سازیم . وی شرط اصلی تداوم موفقیت آمیز سیر تکاملی انقلاب اسلامی و حل چالش های مختلف اقتصادی و اجتماعی را پیگیری اقتصاد مقاومتی و تبعیت کامل از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای و به کارگیری مدیران و متخصصان متعهد ، کارآمد و مولد معرفی کرد .

سرهنگ صفرپور در پایان سخنان خود از خدمات و زحمات ارزشمند سرهنگ امیدی در دوره تصدی فرماندهی بسیج ذوب آهن اصفهان قدردانی نموده و وی را مدیری توانمند و فرماندهی موفق معرفی کرد . وی سپس سرگرد مهران مختاری را به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن معرفی نمود و خواستار  افزایش تعامل با مدیریت عالی ذوب آهن و بهره گیری از همه توانمندی ها در جهت افزایش بهره وری ، تولید و گسترش فعالیت های جهادی در سطح شهرستان شد .

در ادامه این آیین سرهنگ امیدی طی سخنانی ضمن تشکر از حمایت های مدیر عامل ، کارکنان و بسیجیان ذوب آهن در طول حضور خود به تشریح عملکرد بسیج ذوب آهن پرداخت و یادآور شد که تخصص و روحیه بسیجی در ذوب آهن عامل پیشرفت ها و تولید محصولات جدید شد . سرهنگ امیدی فعالیت های عمده بسیج در سال های اخیر را در مواردی از جمله کمک به زلزله زدگان غرب ، برگزاری صبحگاه نظامی در شرکت ، فعالیت های جهادی ، اداره موکب در ایام اربعین در عراق ، اقدامات ورزشی ، اردوها ، فعالیت در فضای مجازی ، اضافه شدن پایگاه ها به 25 پایگاه ،برگزاری ایستگاه های صلواتی و غیره معرفی کرد.وی موفقیت های خود در این حوزه را مرهون همکاری و همراهی مهندس یزدی زاده و عموم بسیجیان و کارکنان شرکت دانست.

در ادامه سرگرد پاسدار مهران مختاری فرمانده جدید ذوب آهن نیز طی سخنان کوتاهی خود را فرزند خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان معرفی نموده و گفت : مسئولیت فرماندهی بسیج ذوب آهن برایم یک نعمت است و همه می دانیم که در برابر هر نعمتی در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشیم .بنابراین با مساعدت و همکاری مدیریت عالی ، کارکنان و بسیجیان ذوب آهن اهداف بسیج و اهداف ذوب آهن را دنبال خواهیم نمود.

 

ارسال نظرات