صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 24 June 2023
همایش طلایه داران فاطمی و تبیین دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور روحانیون، تشکل های دینی، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم استان چهار محال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۸۹۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید عزیز الله میراحمدی گفت: نشست ائمه جمعه و جماعات، روحانیون مستقر و مبلغین بومی استان چهار محال و بختیاری با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد رضا برادران و مداحی کربلایی سید رضا نریمانی روز شنبه 6 بهمن در مجتمع لاله شهرکرد برگزار می شود.

حجت الاسلام میراحمدی افزود: این نشست با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب، توانمند سازی مبلغان برای ترویج فرهنگ فاطمی و همچنین برنامه ریزی ایام فاطمیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: همزمان با فاطمیه اول و دوم 533 نفر مبلغ و مبلغه به فعالیت تبلیغی در مناطق مختلف شهری و روستایی مشغول می شوند که این مبلغین بومی، طرح هجرت و روحانیون مستقر در این ایام به تشریح دستاورد های انقلاب اسلامی و تبیین نقش بی بدیل ولایت فقیه در عبور عزتمندانه از بحران ها و تشریح نقشه ها و تلاش های دشمنان داخلی و خارجی به منظور انجام جنگ روانی و اقتصادی می پردازند.

حجت الاسلام میراحمدی گفت: همایشی مشابه در مصلی امام حسین علیه السلام شهرستان فارسان ساعت 15 ویژه مسئولین هیئت های مذهبی، مداحان، شعرای آیینی و فعالان فرهنگی این شهرستان و عموم مردم با همکاری امام جمعه، فرمانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره آموزش و پرورش، سپاه پاسداران برگزار می شود که سخنرانی، مداحی، خاطره گویی خانواده ی شهدا از پیروزی انقلاب از جمله برنامه‌های این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد:روز شنبه 6 بهمن 97 همزمان با نماز مغرب و عشا، مسئولین هیئت های مذهبی، مداحان، شعرای آیینی، اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و فعالان فرهنگی هم در مصلی امام خمینی (ره) گردهم می آیند.

حجت الاسلام میراحمدی گفت: کارگروه قرآن و تشکل های دینی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این ایام برنامه های متنوع قرآنی، فرهنگی و آموزشی بسیاری دارد که از آن جمله می توان به برگزاری نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی از تاریخ 2 تا 7 بهمن در فرهنگسرای شهرکرد و دوره های آموزش قرآن کریم در موسسات قرآنی و خانه های قرآن شهری و روستایی اشاره کرد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه 10 بهمن 97 نیز تجمع خواهران مبلغه با هدف اختتامیه ی دوره های آموزشی سال 97 از جمله دوره ی آموزشیِ تخصصی تربیت مربی خانواده، دوره ی آموزشی تمهیدیه بدو تبلیغ و دوره ی آموزش پودمانی خانواده در تالار همایش بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

ارسال نظرات