صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 18 June 2023
فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه پیروزی و حرکت عظیم مردم در آغاز انقلاب اسلامی ایران پدیده ای عظیم و بی نظیر بود،گفت:انقلاب اسلامی در بستر سنت الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسانها را به معرض نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۴۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزاش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد پاسدار مصطفی ترابی در آستانه چهلمین  سالگرد انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج با اشاره به اینکه پیروزی و حرکت عظیم مردم در آغاز انقلاب اسلامی ایران پدیده ای عظیم و بی نظیر بود،گفت:انقلاب اسلامی در بستر سنت الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسانها را به معرض نمایش گذاشت.

وی عنوان کرد: امسال دهه فجر تفاوت‌هایی با سال‌های قبل دارد چرا که امسال وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم چیزی که دشمنان نمی‌خواستند که انقلاب اسلامی تا این حد رشد کند و تمام تلاششان این بود که این اتفاق نیفتند اما موفق  نشدند.

وی افزود: مسئله استکبارستیزی، قیام برای خدا، استقلال و خدمت به مردم ریشه در قرآن و سنت دارند همچنین وحدت، یکپارچگی و اتحاد، زیر بار سلطه و ظلم نرفتن، استقلال داشتن و این که کفار بر مؤمنین سلطه‌ای نداشته باشند از مهم‌ترین اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) بود.

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه  دهه فجر ، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است افزود : تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود گفت: به همت مساجد و با حمایت و پشتیبانی بسیج، تا کنون یازده صندوق قرض الحسنه اقتصاد مقاومتی و مردم یاری با محوریت مساجد شهرستان تشکیل شده است.

سرگرد پاسدار ترابی هدف از تشکیل این صندوق ها را ،تشکیل نهادهای مردم یار و مردم دار در راستای حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی ،معیشتی و اشتغال زدایی ،کمک به گسترش عدالت اجتماعی و رفع فقر و محرومیت،تقویت پیوندهای فکری و عاطفی در جامعه و تبدیل شدن مسجد به کانون ارائه خدمات اجتماعی ،فرهنگی و اقتصادی دانست و افزود :تمام فرایند اجرای این صندوق ها، مسجد محور و با شیوه های کاملا اسلامی می باشد.ایشان افزود: برای وام گرفتن و دریافت خدمات از این صندوق ها ،به جز عضویت در صندوق ها چیز دیگری لازم نیست.

وی تصریح کرد : انشالله تا پایان امسال تعداد صندوقها به شانزده صندوق خواهد رسید و در سال آینده نیز صندوق های بیشتری تشکیل و راه اندازی خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد: ملت ایران به گذشته خودشان افتخار می‌کنند و به آینده امیدوار هستند چرا که مردم ایران برای این انقلاب سنگ تمام گذاشتند و امسال نیز در 22 بهمن سنگ تمام خواهند گذاشت.

ارسال نظرات