صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
یک مدرس دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی از مکتب فاطمیه سرچشمه گرفته است و برای تحقق همان ارزش هایی که حضرت زهرا(س) قیام کردند به پا خواسته است، دشمنان مکتب فاطمی، همان دشمنان مکتب امام خمینی هستند و برنامه های فجر فاطمی باید خروجی‌اش، تقویت جبهه ولایت با ساخت و تربیت نیروهای انقلابی همراه باشد.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۲۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ روح الله معظمی مدرس دانشگاه جامع علوم و احادیث دینی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: آن مولفه مهمی که امروز این انقلاب را به چهل سالگی خود با این عظمت پیشرفت ها و دستاوردها رسانده است وابستگی فکری و عملی روزافزون امت با ولی امر مسلمین می باشد که همواره در رأس حملات دشمنان داخل و خارج بوده است.

وی افزود: ظرفیت ولایی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده این کشور همواره از گردنه های پر پیچ و خم و نقشه های شیطانی رژیم های ظالم و مستکبر سرافراز بیرون بیاید و در حقیقت تفکر ولایت مطلقه فقیه همواره در طول این چهل سال تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

این سخنران برتر کشوری اظهار داشت: ولایت فقیه محور بقا و استحکام نظام اسلامی است و آنچه تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و توطئه ها را به خودشانت بازگرداند تفکر ولایت فقیه است که باید از آن پاسداری شود.

این محقق دینی تأکید کرد: یکی دیگر از ظرفیت های انقلاب اسلامی "مردم سالاری دینی" بودن آن است که باعث شده مردم در تمام صحنه های انقلاب خودشان نقش آفرینی کنند و بزرگ ترین پشتیبان انقلاب اسلامی مردم مستضعف هستند که با فرهنگ فاطمی و علوی در برابر فشارهای اقتصادی دشمن، ایستادگی می کنند.

وی افزود: بانوان ایرانی با تأسی از حضرت صدیقه کبری(س) همواره در طول این چهل سال نقش موثر خود را در دفاع از ارزش ها ثابت کرده اند و امروز در تربیت نسل های پاک و متعهد رسالت مهمی بر عهده دارند که همان فرهنگ فاطمی و علوی را در نسل های آینده تقویت کنند و نگذارند این چراغ پر فروغ خاموش شود.

استاد معظمی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر باید محتوای برنامه‌ها رنگ و بوی فاطمی داشته باشد و تربیت فاطمی نسل سوم و چهارم در دستور کار تمامی نهادهای متولی قرار گیرد،الگوی فاطمه زهرا(س) باید در پنجاه سال آینده انقلاب اسلامی بیشتر استفاده شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی تداوم و امتداد راه اهل‌بیت (ع) است و در برنامه ها باید از فاطمیه و دفاع جانانه آن بانوی بزرگوار اسلام از حریم ولایت و اسلام سخن بگوییم و آن را در نسل جدید انقلاب نهادینه کنیم و در حقیقت از این فجر فاطمی را ظرفیتی برای تربیت نسل جدید انقلاب بدانیم و بهره کافی ببریم.

این استاد برتر دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی از مکتب فاطمیه سرچشمه گرفته است و برای تحقق همان ارزش هایی که حضرت زهرا(س) قیام کردند به پا خواسته است، دشمنان مکتب فاطمی، همان دشمنان مکتب امام خمینی هستند و برنامه های فجر فاطمی باید خروجی‌اش، تقویت جبهه ولایت با ساخت و تربیت نیروهای انقلابی همراه باشد.

ارسال نظرات