صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 24 June 2023
بیانیه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به مناسبت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
جبهه پیشرف، رفاه و عدالت طی بیانیه‌ای به مناسبت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن از آحاد ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۶۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،  جبهه پیشرف، رفاه و عدالت طی بیانیه‌ای به مناسبت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن از آحاد ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 

به گزارش فارس، متن کامل بیانیه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

انقلاب ماانفجارنوربود(امام خمینی)

در آستانه چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی قرارگرفته‌ایم، چهل سال پرفراز و نشیب در مسیر نورانی انقلاب اسلامی که ایستادگی و مقاومت تمام عیار ملت بزرگ ایران اسلامی و فرزندان برومندش در کنار خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب، افتخارات و دستاوردهای عظیمی را به وجود آورد.

آمریکا و ابرقدرت‌ها که ناباورانه رژیم وابسته ایران را ازدست رفته می‌دیدند، تمام تلاش و همت خود را صرف مقابله با نظام نوپای جمهوری اسلامی کردند.از تهدیدها، تحریم‌ها، حمله نظامی طبس، کودتای نظامی نوژه، ترورشخصیت‌های موثر و مسئولین نظام در۷ تیر و ۸ شهریور و شهدای محراب و مردم کوچه و بازار و در نهایت جنگ تحمیلی ۸ساله تمام عیار در جبهه های جنوب و غرب کشور گرفته تا تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم طولانی که ادامه دارد.

در تمامی این توطئه‌ها و دشمنی‌ها آنچه باعث ناکامی دشمنان و تداوم راه انقلاب گردید، ایمان راسخ ملت و رهبری حکیمانه امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) ومقاومت و اتحاد یکپارچه مردم بود که در نهایت عنایات الهی شامل حال مردم شد و شاهد آن بودیم که بارها و بارها دشمنان ما مجبور شدند به عظمت و پایداری ملت ایران اقرار نموده و درمقابل آن اظهار عجز نمایند.

با همه این توطئه‌ها وسنگ‌اندازی‌های دشمنان مردم ما شاهد دستاوردهای بزرگ و عظیم فرزندان خویش بوده‌اند. در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی، علمی فناوری و...کشوری که در سال ۵۷ در تمامی زمینه‌های اداره کشور وابسته به بیگانگان و واردات محصولات خارجی بود و در پشتیبانی و تدارکات جبهه‌ها با مشکلات زیادی مواجه بود، امروز نه تنها در زمینه‌های نظامی و تولیدابزار و ادوات جنگی نیازی به بیگانگان ندارد و به خودکفایی کامل رسیده و می‌تواند از مرز و بوم خود دفاع جانانه کند، بلکه در صنایع مختلف دفاعی و فناوری‌های روز دنیا دارای رتبه‌های برتر و قابل قبول جهانی است و شاخص‌های رشد و توسعه علمی را در ارزشیابی‌های بین‌المللی به دست آورده است.

در عرصه تولید علم و دانش، شاخص‌های سلامت، درمان بیماری‌های صعب العلاج، سلول‌های بنیادی، فناوری‌های نانو، انرژی هسته‌ای، تولیدات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد،
سدسازی و... در رتبه‌های بالای جهانی و در میان  ۱۰ (ده) کشور برتر جهان و در منطقه رتبه اول را احراز نموده است.

توسعه کمی و کیفی آموزش عالی و افزایش تعداد دانشجویان، دانشکده‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی کشور را از نیروی انسانی متخصص در تمامی رشته‌ها بی‌نیاز نموده است و فارغ‌التحصیلان نخبه ایرانی در سراسر جهان افتخارآفرین هستند.

آحاد ملت ما با تمام وجود دریافته است که برای بدست آوردن استقلال کشور فرزندان عزیز خود را تقدیم راه اسلام و انقلاب کرده و قدر و ارزش این دستاورد بزرگ را می‌داند و لذا امروز علیرغم جوسازی‌های ماه‌های گذشته آمریکا و رسانه‌های بیگانه که جمهوری اسلامی نمی‌تواند چهل سالگی انقلاب و نظام خود را ببیند با افتخار دهه مبارک فجر را بزرگداشته و جشن می‌گیرد و بار دیگر فریاد دفاع از اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و رهبری خود را به گوش جهانیان خواهد رسانید.

آنچه در این زمان باید مورد توجه مسئولین دستگاه‌های اجرایی و قوای سه گانه قرار گیرد آن است که باید تمام همت و تلاش خود راصرف رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نمایند تا ملت عزیز و غیور ما شاهد روزهای بهتر و رفاه و آسایش بیشتر باشند.

شرایط اقتصادی و معیشتی امروز کشور زیبنده این مردم نیست.اصلاح وضع موجود و برخورد با متخلفان و افرادی که شایستگی لازم را در مسئولیت‌های فعلی ندارند، حداقل اقدام مسئولین کشور است.

مقامات ارشد کشور باید به قدرت لایزال الهی و مقاوت این ملت بزرگ تکیه کنند و باعزت و افتخار در مقابل ابرقدرت‌ها و قدرت‌های استکباری بایستند و از کیان ملت ایران دفاع کنند و بدانند که تجربه دل بستن به آمریکا و اروپا تجربه شکست خورده و خیانتی بزرگ است و نباید دوباره در مذاکرات بین المللی اشتباه کرده و بلغزند که در این صورت باید در مقابل مردم و تاریخ پاسخگو باشند.

جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت تمامی آحاد ملت و اقشار مختلف را برای حضور باشکوه در سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای عزیزمان می‌باشد، دعوت نموده و در کنار صفوف به هم فشرده مردم در این جشن بزرگ ملی شرکت می‌نماید.

جبهه پیشرفت،رفاه وعدالت

ارسال نظرات