صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - 20 July 2023
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذبایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذبایجان شرقی در جمع بسیجیان مراغه گفت: پس از چهل سال مردم و جوان هایی که 70 درصد آن ها انقلاب را ندیده اند در راهپیمایی 22 بهمن با شور و اشتیاق شرکت می کنند خود معجزه است.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این چهل سالگی  انقلاب را  نشان از کمال و سرپایی و شکوفایی  نظام
اسلامی دانست و افزود:  راهبرد اول ما  واژه  ما می توانیم است و این یک فرمول خطا ناپذیر  است که امام راحل (ره) آن را  به ما آموخت و چهل سال است که مورد تجربه و آزمایش قرار گرفته است.

وی رمز موفقیت ما را تکیه براین  راهبر ما می توانیم عنوان  و بیان کرد: هرجا که ما به این راهبرد تکیه کرده و با اعتماد به نفس و خودباوری مسائل را به جلو بردیم  پیروزی چشمگیری داشتیم و در هر جا که کوتاهی کردیم و به دیگران دل بستیم شکست خودیم نمونه بارز این تجربه را رزمندگان  اسلام  در بحث موشکی اثبات کردند.

 حجت الاسلام کاملی فر روحیه انقلابی و  مدیریت جهادی را  یکی دیگر از تجربه های چهل سال گذشته مطرح کرد و افزود:  در هر فعالیتی و اقدامی  که با این روحیه انقلابی و مدیریت جهادی شروع کردیم موفقیت های بسیار کلانی بدست آوردیم.

 وی تبعیت فصل الخطاب از ولایت فقیه  را رمز عبور از بحرانها و تهدیدها دانست و گفت: مدیریت، صلابت و استقامت ولی فقیه ما را از پیچهای خطرناک و تهدید های بسیار بزرگ عبورداده  و چه بسا رمز تبدیل تهدیدهای خطرناک به موفقیت های بزرگ شده است.



وی یاد آوری کرد: اگر ما از جنگ 8سال دفاع مقدس با افتخار عبور کردیم در سایه مدیریت،  کیاست و صلابت ولی فقیه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به توان و قدتمکتب تشیع اشاره ای کرد و گفت: مکتب تشیع سالیان سال باهمه توانایی که داشت در اوج انزواقرار گرفته بود ولی امروز مکتب تشیع در شرایط بی نظیر،اقتدار و قدرت قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که هیچ موقع مکتب تشیع مثل امروز  قوی و قدتمند نبوده افزود: مکتب تشیع حتی در زمان ائمه معصومین (ع)  هم به این اندازه اقتدار نداشته بود.

وی ادامه داد: هیچ زمان مکتب تشیع به این اندازه  مدافع و پشتیبان نداشت این شکوفایی و ظرفیت های عظیم تشیع دست آورد انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام کاملی فر این عزت و اقتدار  شعیان و کشورهای دیگر دستاوردهای دینی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:  این همه افتخارات به برکت مدیریت ولی  فقیه است  اگر در مسائل شبه انگیز فصل الخطاب فرامین ولی فقیه باشد موفقیت های  ما حتمی  است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تجربه دیگر  این چهل سال را حمایت  ها و پشتیبانی مردم و در صحنه بودن مردم  بیان کرد و گفت: نقش مردم نقش بی بدیل است  مردم اگر در صحنه نباشد و پشتیبانی نکند رهبر جامعه اگر حضرت علی (ع) هم باشد در محراب نماز به شهادت می رسد.

 وی گفت: نقش مردم نقش اول است و اگر چهل سال است که این انقلاب با این عظمت  دوام یافته به خاطر حضور مردم  و در صحنه  بودن مردم و به واسطه رای مردم است.

حجت اسلام کاملی فر این فشار ها که بر مردم وارد می شود را برای  فاصله انداختن بین مردم و نظام دانست و گفت: سعی دشمن و این همه جنگ روانی و غیره به خاطر جدا کردن مردم ااز انقلاب  است و بی کفایتی بعضی از مسئولان مزید بر علت است.

وی مشکلات  و فشار های اقتصادی مردم را در سایه سوء مدیریت عنوان کرد و گفت:  این مشکل به مراتب راحتر و سهل تر از دشواری های چهل سال گذشته است که  از آنها  عبور کردیم  از این ها هم انشاءالله عبور خواهیم کرد.

ارسال نظرات