صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - 10 August 2023
امام جمعه دامغان گفت: همه اقشار ملت بصیر ایران به ویژه جوانان باید با خودسازی و تهذیب نفس، تلاش و مجاهدت علمی خود را مهیای فصل مهم دیگری از تاریخ میهن و انقلاب اسلامی کنند.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۶۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه آخرین آدینه از بهمن ماه ۹۷ که با حضور گسترده مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور گسترده و چشمگیر مردم این خطه و جای جای ایران اسلامی در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این حضور و اراده مردم جلوه‌ای از شکست‌های ۴۰ ساله دشمنان بود که به انقلاب و نظام اسلامی ما اقتداری بیش از پیش بخشید.

امام جمعه دامغان حضور پرشمار و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان دهنده پایبندی آن‌ها به ارزش‌ها و آرمانها، حمایت و علاقه مردم به ولایت و انقلاب، لال کننده دشمنان زیاده گو، الگویی مثال زدنی برای ملت‌های آزاده جهان، نمایانگر چهل سال عزت و عبور از چالش ها، دلگرمی بزرگ برای مسئولان نظام اسلامی و نوید بخش فردایی بهتر برای کشورمان دانست.

خطیب نماز جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب در آغازین ایام دهه پنجم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب ترسیم کننده افق آینده ایران اسلامی با تکیه بر توان و ایمان جوانانی انقلابی، پرانگیزه، با همت و هوشیاری و سرعت عمل و ابتکار است که می‌تواند زمینه ساز آمادگی ملت ما برای ظهور مهدی موعود (عج) باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان با اشاره به جایگاه ویژه و کلیدی جوانان در این بیانیه و اندیشه‌های آینده نگرانه رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: همه اقشار ملت بصیر ایران به ویژه جوانان باید با خودسازی و تهذیب نفس، تلاش و مجاهدت علمی خود را مهیای فصل مهم دیگری از تاریخ میهن و انقلاب اسلامی کنند.

جوانان توانمند ایران اسلامی برای برطرف کردن نیاز‌های کشور به میدان بیایند

وی با اشاره به بهره گیری از جوانان متعهد و توانمند در فعالیت‌های مختلف ستاد نماز جمعه و دفتر امام جمعه دامغان، تشکیل اتاق فکر و کمیته جوانان، بهره گیری از دانشجویان، نخبگان، صنعتگران، اساتید، طلاب و نیرو‌های علمی و انقلابی جوان در هدایت و پیشبرد اهداف، تصریح کرد: جوانان توانمند ایران اسلامی انقلاب و نظام اسلامی را از خود بدانند و برای برطرف کردن نیاز‌های کشور به میدان بیایند.

امام جمعه دامغان یادآور شد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب در پیام خود فرمودند: جوانان و آینده سازان کشورمان باید هوشمندانه مراقب نفوذ اعتقادی دشمن باشند و اطلاعاتشان را از پیاده نظام رسانه‌ای دشمن نگیرند، ایران اسلامی همانگونه که در طول چهل سال اخیر علی رغم جنگ و تحریم‌ها و فشار‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته اکنون نیز می‌تواند به رشد و بالندگی خود با تکیه بر نیروی و اندیشه جوان و ظرفیت‌های فراوان کشور استمرار بخشد.

گفتنی است تأکید بر حمایت از فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی و سبک زندگی اسلامی در جامعه، گرامیداشت یاد شهیدان حجج اسلام والمسلمین محلاتی، سید حسن شاهچراغی و سید ابوالقاسم داود الموسوی و بزرگداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) اسوه صبر و تقوا و روز تکریم مادران و همسران شهدا از دیگر بخش‌های خطبه‌های این هفته نماز جمعه دامغان بود.
ارسال نظرات