صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 13 June 2023
پیرنون گفت:اداره کل راهداری استان جهت اجرای طرح نوروزی سال نو و ارائه خدمات مناسب و در شان مسافران، در محورهای مواصلاتی استان قزوین آمادگی کامل دارد
کد خبر: ۹۱۱۸۷۷۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست مشترک ارتقا کیفی طرح نوروزی سال ۹۸ که با حضور سرهنگ نصراله بيگلری، رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی استان قزوين، معاونین راهداری و حمل و نقل و روسای ادارات شهرستانهای تابعه این اداره کل و فرماندهان پاسگاه های پليس راه استان در سالن جلسات اداره شهرستان قزوین تشكيل شد

افشین پیرنون مديركل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوين، در این مراسم با اعلام آمادگی ادارات شهرستانهای تابعه اداره کل برای اجرای طرح نوروزی سال جاری بیان کرد: نقش شاهراه ارتباطی محورهای مواصلاتی استان قزوین با یازده استان کشور و همچنین تردد بالای این محورها، موقعیت حساس و جایگاه ویژه استان را دوچندان می کند.

وی گفت: یکی از مهمترین اهداف ما ارتقا سطح خدمات ارایه شده در ایام نوروز به هموطنان و همچنین کاهش تلفات جاده ای با ارائه راهکارهای مقابله و پیشگیری از تصادفات درایام نوروز می باشد

مديركل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوين اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن سفرهای نوروزی ادارات ستادی و شهرستانی، آمادگی کامل جهت ارایه خدمات رسانی به هموطنان را دارند.

پیرنون عنوان کرد:الویت ما افزایش هماهنگی، تعامل و هم افزایی با سایر دستگاههای خدمات رسان جهت ارتقاء سطح رضایت مسافران نوروزی می باشد.

وی با اشاره به تمهيدات پيش بينی شده در طول محورهای مواصلاتی استان افزود : روان سازی ترافيک جاده ای، خدمات امداد خودرو و جرثقيل های امداد جاده ای در محورهای استان، بازديد مجتمع های خدماتی رفاهی بين راهی از اقدامات این اداره کل برای ارتقاء ايمنی مسافران است.

مديركل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوين اضافه کرد:
همچنین آماده سازی و مبلمان راه ها نظیر خط کشی راه ها، ساماندهی علائم افقی، عمودی و تجهیزات ایمنی در راه ها، پاکسازی حاشیه راه ها، رنگ آمیزی پایه علائم هشدار دهنده و آشكار سازی نقاط پر حادثه از دیگر اقدامات این اداره کل می باشد.

پیرنون تصریح کرد:26 راهدارخانه در استان با استفاده از 300 نفر نیروی راهدار، 280 دستگاه خودروی سبک و سنگین و نیمه سنگین آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد.

وی ضمن اشاره به ارايه خدمات مناسب به مسافران، با در نظر گرفتن ابزارهایی همچون تلفن گويا، صندوق‌های انتقادات و پيشنهادات گفت:بهره گيری از سامانه اطلاع رسانی راههای استان و كشور 141، سامانه 3000143 پل ارتباطی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوين با مسافرين، سامانه 30007070 براي ارتباط مردمی و اعلام نظر جهت وضعيت نمازخانه ها و مساجد بين راهی، سامانه پيام كوتاه نظارت مردمی 110120 پليس راه، به منظور جلب مشاركت مردمی در افزايش ايمنی سفر و كاهش تصادفات می باشد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات