صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - 30 July 2023
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امنیت، عزت و استقلال کشور به برکت زحمات خانواده‌های شهدا رقم خورده است چرا که پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا با صبر و استقامت و تربیت فرزندان اسلام، این کشور را به سربلندی، عزت و اقتدار رسانده اند.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۴۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان در سالن جلسات سپاه استان با بیان اینکه پرچم اسلام و شهادت همیشه جاویدان است، اظهار داشت: امنیت، عزت و استقلال کشور به برکت زحمات خانواده‌های شهدا رقم خورده است چرا که پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا با صبر و استقامت و تربیت فرزندان اسلام این کشور را به سربلندی، عزت و اقتدار رسانده اند.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین سرمایه و افتخار برای ملت ایران بوده و ما قدردان چنین خانواده‌های غیوری هستیم که فرزندان خود را در راه حفظ ارزش‌های انقلاب تقدیم وطن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حادثه عظیم کربلا دستاورد‌های بزرگی برای اسلام داشت و شهدای والامقام پای درس شهدای کربلا نشسته و از مکتب اهل بیت معرف و دانش آموخته اند، گفت: امروز نیز دستاورد‌های بزرگ کشور در تمامی عرصه‌ها را مدیون این عزیزان هستیم و نیاز است در همه برنامه‌های خود، چه زندگی، خانواده، مسئولیت‌ها و چه پیشرفت کشور؛ سیره و وصیت نامه شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

سردار بابازاده با اشاره به اینکه ولایت مداری رکن اصلی شهیدان بود گفت: وقتی وصیت نامه شهدا را ورق میزنیم اکثرا به حفظ و پشتیبانی ولایت فقیه اشاره داشتند و درخواست داشتند تا این نظام و انقلاب پایدار باشد تا به پرچم این انقلاب اسلامی به دست صاحب اسلامی یعنی امام زمان (عج) برسد.

یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: در خاطرات و وصیت نامه‌های شهدا میبینیم که رسیدن به مقام شهادت کار دشواری نیست چرا که در خط به خط این وصایا به انسان‌ها این بشارت داده می‌شود، اما این بشارت شایسته افرادی هست که با خدای خود معامله کرده و میکنند.

سردار بابازاده با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافعان حرم و شهدای شمالغرب کشور بیان کرد: شهدای شمالغرب در کشور در مرز‌های ایران در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و شهدای مدافع حرم هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌های کشور راه سعادت را انتخاب کردند و با دفاع از حرم حضرت زینب (س) پاک‌ترین و زلال‌ترین رشادت‌ها را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایفی که بر عهده ماست و همه دستگاه‌های مربوطه به ویژه دستگاه‌های فرهنگی اهتمام ویژه داشته باشند تا با ترویج این دو فرهنگ اصیل توطئه‌های شوم دشمنان خنثی شود.
ارسال نظرات