صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - 01 August 2023
معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران دو مؤلفه روحیه جهادی و انقلابی را برای تحقق شعار سال با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب ضروری دانست و گفت: انقلابی و جهادی بودن یعنی تفکر داخلی اعم از خستگی ناپذیری، خلوص و تلاش همه جانبه تا تحقق نتیجه است.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۳۷
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با حضور در یادمان هفت تپه در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج اعزامی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس(هفت تپه ) و در حاشیه اولین یادواره تدفین دو شهید خوشنام در این منطقه با تبریک ایام ولادت امیرالمومنین امام علی (ع) و همچنین عید نوروز باستانی به مردم ایران بویژه مردم مازندران به سال «رونق تولید» اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری همانند سال‌های گذشته در واقع یک چشم انداز را برای مردم و مسئولان مشخص کردند و شعار امسال نشان داد ایشان همچنان بر وضع اقتصادی و معیشت مردم توجه دارند.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران با بیان این نکته که از سال‌های گذشته و قبل از تحریم هم رهبر معظم انقلاب به اقتصاد کشور توجه داشتند؛ اما بعد از تحریم جهت گیری‌ها بیشتر شد، تاکید کرد: اقتصاد کشور باید جز اولویت‌های مسئولان باشد و در این مسیر گام بردارند.

مجیدی در ادامه با اشاره به شعار سال گذشته که «حمایت از  کالای ایرانی» بود، گفت: شعار امسال که «رونق تولید» است در امتداد همان شعار سال گذشته است و باید بستر رونق اقتصادی را برای تولید کالای ملی آماده کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: مسئولان همت شان در این جهت باشد؛ اگر وارداتی داریم یا در داخل اشتغالی صورت می‌گیرد همه در مسیر رونق تولید ملی باشد تا بستر اقتصادی کشور شکوفا بشود و به یک اقتصاد پایدار و مقاوم برسیم.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران دو مؤلفه روحیه جهادی و انقلابی را برای تحقق شعار سال با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب ضروری دانست و گفت: انقلابی و جهادی بودن یعنی تفکر داخلی اعم از خستگی ناپذیری، خلوص و تلاش همه جانبه تا تحقق نتیجه است.

رئیس ستاد راهیان نور مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش آفرینی راهیان نور در تحقق شعار سال پرداخت و افزود: یکی از کارهای راهیان نور ترویج تفکر روحیه جهادی و انقلابی است و این موضوع تفکر را در جوانان نهادینه خواهد کرد تا در گام دوم انقلاب و آنهایی که در رونق تولید نقش دارند، کمک کنند.

وی در پایان متذکر شد: با توجه برنامه‌های خوبی که در استان مازندران در مساله راهیان نور انجام شد، استقبال خوبی از شهرستان‌ها بصورت کاروانی و شخصی صورت گرفت که نکته شاخص آن استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان از این سفر بود. ان شاءالله بتوانیم از این بستر خوب استفاده کنیم.

ارسال نظرات