صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - 26 June 2023
کد خبر: ۹۱۲۱۵۸۸
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه های اولین نماز جمعه سال ۱۳۹۸ شهرستان بیرجند ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(سلام الله علیها) گفت: همه آنچه در دین آمده و برای ما لازم شده موجب کمال و آنچه در دین نهی شده موجب ضرر ماست.

وی با بیان اینکه در مسائل اجتماعی، خانوادگی،سیاسی، اقتصادی و... قبل از هر چیزی باید رضای خدا را در نظر بگیریم افزود: دستور قرآن کریم است که ای اشرف مخلوقات و ای انسان عاقل و هوشیار در هر کجایی که هستی، دشمنت مشخص است لذا شما نیز دشمنتان را دشمن بگیرید، حال می خواهد ابلیس باشد که خود می گوید دشمن انسان ها هستم و می خواهد دشمن انسی و از نوع انسان باشد.

عبادی خاطرنشان کرد: در رسانه ها مشاهده می کنید که دولت مردان غرب، بارها و بارها اعلام کرده اند که تمام گزینه ها روی میز قرار دارد، لذا وقتی دشمن بر دشمنی خود اقرار می کند ما نیز باید او را دشمن بگیریم و دشمن بشناسیم.

 وی عنوان داشت: دشمنان انقلاب هم خودشان می گویند که دشمن ما هستند و هم شناسنامه تاریخی آن ها مشخص است که در این دشمنی از هیچ چیز فرو گذار نکرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: دشمنان می دانستند که بهترین ذخایر دنیا در کشورهای اسلامی قرار دارد لذا با برنامه و هدفمند وارد کشورها شدند تا بتوانند آن ها را به تصرف خود درآورند.

 وی ابراز داشت: آن ها می دانستند تا زمانی که قرآن وجود دارد نمی توانند بر جوامع اسلامی پیروز شوند بنابراین با حیله و مکرهای فراوان سعی کردند فرهنگ ایمان و فضائل اخلاقی مومنین را از آن ها بگیرند و فساد و فحشا را گسترش دهند.

امام جمعه بیرجند متذکر شد: شما باید با دشمنانتان احساس دشمنی کنید و در مقابل توطئه های دشمن عکس العمل مناسب نشان دهید.

 وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از نظر بازی با الفاظ تحت عنوان آزادی کم نمی آورد، اما آن ها اهانت به پیامبران را آزادی معنا می کنند و صحبت کردن در خصوص هلوکاست را جایز نمی دانند و هر فردی نیز سخنی در این خصوص بگوید زندانی و شکنجه می شود؛ ببینید امروز در کشور فرانسه که خود را مهد آزادی می داند، بر سر مردم چه می آورند.

 عبادی تصریح کرد: دشمنانی که مکرر دم از دموکراسی و آزادی بیان می زنند آیا به دیگر کشورها اجازه حرف زدن می دهند؟ اینها بلافاصله بر علیه آن ملت و کشور جنگ به پا می کند و در میان ملت ها اختلاف قومی، مذهبی و زبان ایجاد کرده و دانشمندان و بزرگان را ترور می کنند و این همان آزادی است که نشان می دهند.

 وی با تاکید بر اینکه  در مقابل توطئه دشمن اگر جامعه ای بخواهد بماند، باید هوشیار و بصیر باشد.افزود: متاسفانه مشاهده می کنیم این مکر و حیله های دشمنان را افرادی در میان جوامع آزاد و همچنین ایران اسلامی اجرا می کنند و در میان مردم، صحبت هایشان به نحوی است که به نفع دشمنان می باشد و این خیلی مایه تاسف است.

وی با بیان اینکه  دشمنان در جهت کشتن بزرگان، دانشمندان و ایجاد تروریسم، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. گفت: ما امروز تجربه خوبی به دست آورده ایم لذا باید این تجربه را به کار بگیریم؛ در این تجربه ۴۰ ساله هر زمانی که به اسلام و انقلابمان و به اوامر و فرامین رهبر انقلاب که سنبل انقلاب ما محسوب می شوند عمل کرده ایم پیروز میدان ها بوده ایم؛ و هر وقت کوتاه آمدیم و به نحوی دچار وادادگی و نسبت به دشمن حالت انفعال به خود گرفتیم، شرمنده خودمان شده ایم.

امام جمعه بیرجند ادامه داد:  با همه فراز و نشیب ها این ۴۰ سال را گذرانده ایم، حال وقت آن رسیده است که تجربه ها را به کار گیریم و به گام دومی که رهبر انقلاب فرمودند لبیک گفته و انشاءلله دشمن را برای همیشه مایوس کنیم.

 

 

ارسال نظرات