صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - 24 July 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به خصوصیت و شاخصه های پاسداران، گفت: رسالت پاسداران، حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۳۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار و اعیاد شعبانیه گفت: بر اساس اصل ۱۵۰قانون اساسی، پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن مهمترین رسالت و مأموریت سپاه و پاسداران است.
وی افزود: در طول سال های گذشته، سپاه همواره نقطه اتکاء و بازوی پرتوان ولایت و رهبری در مواجهه با بحرانها و تثبیت کننده اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده است که با تبلور ارزش ها و معیارهای دینی، مردمی بودن، ولایتمداری و شهادت طلبی، سازمان منحصر به فردی است که رسالت خود را برای حفظ انقلاب در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان به خوبی انجام داده است و آنچه مایه امید دوستان انقلاب و یأس دشمنان نظام اسلامی شده است وجود انسانهای فکور، خلّاق، مؤمن، انقلابی و پیرو ولایت در نهادهایی همچون سپاه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به پیشرفت های روزافزون سپاه در عرصه های مختلف اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روزهای آغاز فعالیت خویش تا به امروز برای رسیدن به یک نیروی مسلح کار‌آمد و مقتدر مردمی روزبهروز بر آمادگی خود افزوده است و اکنون توانسته‌ با احاطه بر مشکلات و سختیها و با بهره جستن از تجارب دوران هشت ساله دفاع مقدس به جایگاهی برسد که با ساخت تجهیزات فوق مدرن نظامی، راه اندازی مراکز علمی و آموزشی مجهز و بهره‌گیری از نیروهای بسیجی آموزش دیده،خود را به عنوان یک نیروی تأثیر‌گذار مردمی و انقلابی در منطقه خاورمیانه و حتی در جهان معرفی ‌کند و نقش باز‌دارندگی خود را در مقابل دشمنان خارجی و حراست از انقلاب در مقابل توطئه های داخلی ایفا‌ ‌کند.
وی در مورد خصوصیات پاسداران گفت: پاسداران واقعی، مطیع محض ولی امر و امام و رهبر خویش هستند ودر این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند وتا جان در بدن دارند حافظ ونگهبان این نظام وانقلاب خواهند بود. پاسداران، رسالتی خطیر در برابر حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی بر عهده دارند.
سرهنگ دهقانی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم وسپاه هراسی افزود: رسالت دیگر سپاه، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و این مقابله حد و مرزی ندارد..
وی در پایان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رسالت خود پایبند است و دژی مستحکم در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان است و فرزندان امت اسلامی نخواهند گذاشت دشمن و برخی عوامل داخلی کوچکترین ضربه ای به این انقلاب، نظام و ولایت وارد کند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات