صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۶ تير ۱۴۰۲ - 27 June 2023
ابوحمزه اظهار داشت : سپاه تکالیف و وظیفه های خود را به خوبی انجام می دهد؛ حرکت های سپاه برای دوستان انقلاب باعث اقتدار و عزت و برای دشمنان یاس و نوامیدی به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۱۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگویی  ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت : ولادت امام حسین (ع) را به همه پاسداران حریم امامت و ولایت تبریک عرض می کنم و امیدواریم با بهره گیری از انفاس نورانی امام حسین(ع) همگی بتوانیم راه و هدف آن بزرگوار را در وظایف و تکالیف خود به بهترین وجه انجام دهیم .

وی در رابطه با فلسفه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : امام خمینی (ره) بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به نوع نگاه نافذ، عمیق و گسترده دستور تشکیل کمیته های انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نهادها را دادند.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود  : در ۲۰۰ سال اخیر نهضت های گوناگونی توسط روحانیت به وجود آمدند که محور و ماهیت این نهضت ها همگی اسلام بود اما سه جریان استبداد داخلی، استعمار خارجی و روشن فکرهای غرب زده زمینه شکست این نهضت ها را ایجاد می کردند و دچار شکست می شدند.

ابوحمزه عنوان داشت : امام راحل با درک عمیق نسبت به تاریخ معاصر ایران به این جمع بندی رسیدند که باید یک نهاد و ارگانی به حفاظت و حراست از نهضت انقلاب اسلامی بپردازد بنابراین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دادند.

وی با بیان این که در قانون اساسی وظیفه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ بیان کرد : در طول بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب با وجود همه فراز و فرودها سپاه پاسداران توانسته به بهترین وجه وظیفه و تکلیف خود را انجام دهد.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد : این که دشمنان در خارج و عوامل آن ها در داخل نسبت به سپاه توطئه می کنند به نقش سپاه در انقلاب اسلامی بر می گردد زیرا تمام راهبردها و سیاست های امام و رهبری را به کمک مردم در قالب بسیج انجام می دهد .

  ابوحمزه تشریح کرد : سپاه در همه عرصه ها از جمله نظامی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی، علمی، هنری و دفاع از نهضت های آزادی بخش نقش دارد و حضوری فعال در کشورهایی همچون سوریه، عراق و سایر بلاد اسلامی و فتنه های ۷۸و ۸۸  در برخورد با توطئه گران داشته است.

وی افزود : گستردگی فعالیت سپاه درعرصه های گوناگون در دفاع از انقلاب در منطقه و فرامنطقه سبب شده تا دشمنان اسلام با انواع مختلف سعی کنند با برچسب توهین و تحقیر سایر موضوعات نقش کلیدی سپاه در عرصه ها ی مختلف را زیر سوال ببرند .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در رابطه با نقش آفرینی سپاه در مناطق سیل زده ابراز داشت : اکنون ۲۲ استان کشور درگیر سیل هستند و سپاه اولین نهادی است که از همان روزهای ابتدایی سال در تمامی استان ها در جهت ایجاد آرامش، استقرار بیمارستان صحرایی و اسکان و کمک به مردم حضور داشته است .

ابوحمزه با اشاره به این که سپاه در همه عرصه ها به نقش خود که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند بسیار آگاه است خاطر نشان کرد  : تکالیف و وظیفه های خود را به خوبی انجام می دهد؛ حرکت های سپاه برای دوستان انقلاب باعث اقتدار و عزت و برای دشمنان یاس و نوامیدی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات