صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 18 June 2023
آئین تجلیل از جانبازان و ایثارگران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری با حضور مشاور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۸۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، از ایثارگران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری با حضور مشاور فرمانده سپاه استان و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تجلیل شد.

آقای آماره، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز با اشاره به جایگاه ایثارگران نزد خداوند، گفت: قطعا این عزیزان جایگاه رفیع و ارزشمندی در نزد خداوند متعال دارند و افتخار این مرز و بوم به شمار می آیند.

وی افزود: تحمل آلام و دردهایی که برخی عزیزان ایثارگر می کشند ، ازدایره  توان انسان خارج است  و این صبر بر دردها، موهبتی است که از جانب خداوند متعال به آنان رسیده است.

سرهنگ پاسدار کرم نظری نیز در این مراسم اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران افرادی هستند که به اصول خاصی پایبند بوده و برای به ثمر رسانیدن این اصول حاضر شده‌اند سلامتی و جان گرانمایه خود را در طبق اخلاص بگذارند و اهدا کنند.

مشاور فرمانده سپاه استان، افزود: لازم است در کنار هم و همانند دوران دفاع مقدس با جانبازی و از خود گذشتگی فعالیت کنیم تا بتوانیم شاهد موفقیت‌های چشمگیری درحوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی باشیم.

نظری گفت: جانبازان شهدای زنده‌اند، در جبهه‌ها جان خویش را برای رضای خدا و حفظ دین اسلام در دست گرفتند و آماده فدا کردن بودند و برای خواست خدا قیام کردند و به درجه جانبازی رسیدند و به وظیفه خود به طور کامل عمل کردند.

وی، همچنین در بخشی از سخنان خود به تشریح عملکرد سپاه در حوزه های مختلف فرهنگی، دفاعی، اجتماعی، مردم یاری و مردم داری پرداخت و خدمت رسانی به هموطنان در حوادث غیرمترقبه همچون زلزله و سیل های اخیر را یادآوری کرد که نشانه همبستگی و همدلی بین دستگاه های مختلف اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی در کشور است.

حجت الاسلام مردانی، امام جماعت این اداره کل نیز در این مراسم ضمن اشاره به کرامات ائمه اطهار(ع)، به برخی موارد و مسائل مربوط به عملکرد نظامیان و پاسداران اشاره و تصریح کرد: آنچه مسلم است رئیس جمهور آمریکا نمی تواند برای مردم این مرز و بوم تعیین تکلیف کند و در ظاهر و باطن مشخص است که نظامیان و پاسداران این مرزو بوم هیچ ترسی از افرادی همچون ترامپ ندارند.

همچنین معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: خداوند نعمت های زیادی به ما داده است كه ما باید شاكر آنها باشیم از جمله این نعمت ها انقلاب و همچنین نعمت وجود امام خمینی به عنوان بنیانگذار انقلاب می باشد.

 رسولی افزود: نعمت دیگر در واقع دفاع مقدس و جنگ تحمیلی می باشد كه راهی را برای افرادی كه تعلق به این جهان مادی نداشتند هموار كرد تا راه عروج و آسمانی شدن را بپمایند و به مقام عالیه ای كه خدا برای آنها در نظر گرفته است برسند.

 لازم به ذکر است در پایان این جلسه کلیه میهمانان به همراه کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به نماز جماعت پرداختند.

ارسال نظرات