صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - 26 July 2023
تروریست خواندن سپاه، نتیجه ای جز محبوبیت بیشتر این نهاد مقدس در بر نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۲۷۲۳۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
خطیب جمعه لیکک با اشاره به دشمنی آمریکا بااسلام و انقلاب اسلامی گفت:: طرح تروریستی خواندن سپاه در ادوار گذشته هم مطرح بود، اما رؤسای جمهوری قبل اجرا نشد.
حجه الاسلام افروغی افرود: تحرک عربستان صعودی، رژیم صهیونیستی در این تصمیم آمریکا بی تاثیر نبود، اما قطعا محبوبیت روز افزون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نتیجه این حرکت نسنجیده است.
خطیب جمعه شهر لیکک اظهار داشت:نهاد‌های برگرفته از متن انقلاب نسبت به نهاد‌هایی که از قبل در کشور وجود داشت مردمی‌تر و کارآمد‌تر هستند.
حجه الاسلام افروغی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیدایش نظام اسلامی دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج از تمامیت ارضی کشور دفاع نموده و هر جا نیاز بود حضوری حماسی داشتند.
وی گفت:: از زمان شروع جنگ تحمیلی سپاه با اقتدار در برابر دشمن بعثی تا دندان مصلح ایستاد و ذره‌ای عقب نشینی ننمود که شناسنامه این نهاد مقدس روشن درخشان، با اقتدار می‌باشد.
حجه الاسلام افروغی افرود: خدمات ارزنده سپاه در دفاع از مرزها، امنیت، سازندگی به کشور ایران ارائه داد و حتی ناکارآمدی دولت‌ها را در ادوار مختلف جبران نموده و خواهد نمود.
خطیب جمعه لیکک ادامه داد: سپاه در ماموریت‌های برون مرزی با وجود مستشاران خود در برابر تمام دنیا ایستاد و سوریه را از چنگال تربیت شدگان غربی نجات داد.
وی با اشاره به حادثه سیل اخیر در کشور گفت:: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین فرصت با حضور در شهر‌ها و استان‌های حادثه دیده سنگ تمام گذاشت.
حجه الاسلام افروغی اظهار داشت: اهداف آمریکا از تروریست خواندن سپاه، حمایت از دولت اسرائیل کودک کش، تحریک ایران به وارد شدن به جنگ و درگیری نظامی است که قطعا کشور ایران با سیاست و تدبیر لازم طوری عمل خواهد کرد که شکستی دیگر را برای غرب رقم خواهد زد.
وی در ادامه با اشاره به جنایات آمریکا در کشور‌های مختلف افزود: آمریکا ضمن اینکه خود تروریست است از تروریست‌ها حمایت می‌نماید و تروریست پروری نیز برای رسیدن به اهداف شوم آن‌ها همیشه در دستور کار اتاق فکرشان بوده و خواهد بود.
حجه الاسلام افروغی بیان کرد: آمریکا می‌داند که در برابر نظامیان ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توان مقابله را ندارند و این در زمان دستگیری نظامیان آمریکا در خلیج فارس مشهود و نمایان شد.
حجه الاسلام افروغی افرود: آمریکا در منطقه پایگاه، ناو و نیروی نظامی دارد و در صورت دستور فرماندهی کل قوا توسط سپاه اسلام به تلی از خاکستر تبدیل خواهند شد.
وی ادامه داد: تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دشمنی آمریکا با ایران اسلامی برکاتی دارد که مهمترین آن اتحاد ملی است که در کشور و حتی در بین جهان اسلام بوجود آمده است.
خطیب جمعه شهر لیکک بیان کرد: عربستان سعودی با تجهیزات غربی در برابر کشور یمن با دست خالی ۴ سال نتوانست دستاوردی داشته باشد که در برابر بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لحظه‌ای توان استقامت ندارد.
حجه الاسلام افروغی اظهار داشت: در خانواده با اعتقادات مذهبی و دینی باید ولایت پذیری موج بزند و لحظه‌ای از محبت به اهل بیت عصمت و طهارت غافل نشوند.
حجه الاسلام افروغی در ادامه سلسله مباحث خانواده ادامه داد: زیاد بودن سن دختران از پسران اشکال ندارد، اما آسیب‌هایی هم دارد که می‌تواند به بنیان خانواده لطمه‌های جبران ناپذیری وارد نماید.
حجه الاسلام افروغی افرود: دولت با اقتدار تمام همگام با ملت ایران بر سر استکبار فریاد بزند و از ناکامی‌های برجام درس بگیرد.
وی در ادامه از دولتمردان خواست برای معیشت مردم چاره‌ای بیندیشد و عملا زمینه رونق اقتصادی را فراهم نماید.
حجه الاسلام افروغی با اشاره اعیاد شعبانیه از مردم و ادارات خواست برای برگزاری باکیفیت این جشن برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.
ارسال نظرات