صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
توسط معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان:
در آستانه هفته معلم، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم استان در سال ۹۸ را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۵۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در اولین نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم که با حضور اعضای ستاد در سالن جلسات اداره کل برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به معلمان تلاشگر استان تبریک گفت:

طالب محمدی با بیان اینکه تکریم مقام و منزلت معلم بهانه‌ای برای فرهنگ سازی این موضوع در جامعه است؛ ارتقای منزلت و جایگاه معلمان، بیان خدمات فرهنگیان و آموزش و پرورش، ارتقای اعتماد به نفس، خودباوری و انگیزه خدمت معلمان را از اهداف برنامه‌های هفته معلم برشمرد.

وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت مقام معلم در اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه تشکیل شده است؛ اظهار داشت: برنامه‌های این هفته در قالب شیوه نامه‌ای در بهمن ماه ۹۷ به واحد‌های اداری و آموزشی استان به منظور اجرایی شدن ابلاغ شده است.

محمدی با بیان اینکه شیوه نامه استانی انتخاب معلمان برتر در ۱۲ موضوع به فرهنگیان و معلمان استان اطلاع رسانی شده است؛ گفت: هر معلم با انتخاب خود می‌توانست در سه موضوع داوطلب و در نهایت در موضوعی که بیشترین امتیاز را کسب کرده به عنوان معلم برتر معرفی می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: در فرآیند انتخاب معلم برتر سال ۹۸-۹۷ از کلیه شهرستان‌ها و مناطق استان ۲۳۵ پرونده دریافت و از این تعداد، یک نفر به عنوان معلم برتر کشوری، ۱۲ نفر به عنوان معلم برتر استانی و بقیه به عنوان شهرستانی انتخاب شده اند.

وی انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی عمومی، معرفی معلمان برتر استان و شهرستان و برگزاری آیین بزرگداشت هفته مقام معلم در کلیه مدارس با جلب مشارکت اولیای گرامی و دانش آموزان را از برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد.

محمدی با بیان اینکه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در مراسم نمادینی که در استان و شهرستان‌ها و مناطق با حضور مسئولین استانی و محلی برگزار می‌گردد؛ از معلمان برتر استان در سال ۹۸ تجلیل خواهد شد، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، شرکت معلمان و دانش آموزان در آیین غبار روبی مزار شهدای گرانقدر و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل، شهدای عزیز و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، دیدار با خانواده‌های معزز شهدای فرهنگی و عیادت از بیماران فرهنگی را از دیگر برنامه‌های این هفته بر شمرد.

وی گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، حضور مسئولین در مدارس با اهدای شاخه‌های گل و شرینی و تبریک هفته معلم و ایراد سخن توسط مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه پیش از خطبه‌های نماز جمعه را برنامه‌های دیگر ستاد اعلام کرد.

محمدی در پایان با بیان اینکه هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت در مدرسه و کلاس درس توسط معلمان تلاشگر محقق می‌شود؛ از مسئولین آموزش و پرورش خواست در ایجاد رضایت خاطر نسبی معلمان و ارتقای جایگاه و منزلت فرهنگیان از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات