صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - 02 June 2023
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه به دوم اردیبهشت و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: عملکرد 40 ساله سپاه یک مشخصه دارد و آن این است که این عملکرد موجب خشم و عصبانیت دشمن و موجب امید شادی و عطوفت برای مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۹۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه  با تبریک سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) بیان داشت: نیمه شعبان روز امید و عبادت است؛ امید به یگانه منجی عالم بشریت و عدالت‌گستر جهانی.

وی افزود: امام زمام امیدبخش و عدالت‌گستر جامعه است؛ فرهنگ انتظار، فرهنگ عبادت و امید بوده و انسان‌ساز و تربیت‌کننده است و زمینه‌ساز مبارزات جهانی برای عدالت و امید به زندگی در جهان است.

امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه به روز سربازان گمنام امام زمان اشاره و اظهار کرد: تلاش نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات و مجاهدت‌های خاموش این عزیزان برای برقراری امنیت و عدالت است.

وی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان چشمان بینای انقلاب اسلامی و حافظان امنیت در کشور هستند و اقداماتی که در زمینه امنیت کشور رخ می‌دهد بخش مهمی از آن مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات است.

آیت‌الله میرعمادی گفت: خدمات وزارت اطلاعات در حوزه امنیت و مبارزه با قاچاق و موادمخدر و ضربه زدن به باندهای فساد و معاندین نظام بسیار برجسته است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی یادآور شد: امروز دستگاه امنیتی ما مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و اشراف اطلاعاتی نیروهای ما در دنیا زبانزد است که دستگیری ریگی ملعون یک نمونه آن است و ده‌ها نمونه این‌چنینی وجود دارد که به دلایل امنیتی بازگو نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه به  دوم اردیبهشت و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: عملکرد 40 ساله سپاه یک مشخصه دارد و آن این است که این عملکرد موجب خشم و عصبانیت دشمن و موجب امید شادی و عطوفت برای مردم ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز مردم از سپاه راضی هستند اما آمریکا دشمن آن بوده و انتظار نیز همین است.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه سپاه نقشه‌های آمریکا را در منطقه خنثی کرده است، بیان داشت: سپاه داعش و القاعده را از بین برده است و از حریم حرم برای دفاع از ارزش‌ها تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه در جهت توسعه کشور و تحریم زدایی اقدامات بزرگی انجام داده است، افزود: امروز سپاه برای استکبار جهانی یک تهدید بوده اما برای ملت ایران یک خدمت گذار است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد همچنین با تبریک روز ارتش عنوان کرد: امروز ارتش امتحان خود را پس داده و به عنوان یک نهاد مردمی و انقلابی تجهیزاتش برای کمک به ملت است.

وی با بیان اینکه در حادثه سیل اخیر ارتش از اولین گروه‌های کمک رسانی به مردم بود، یادآور شد: امروز نیروهای امنیتی و نظامی ما مظهر اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی هستند.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت: قدرتمندی و موفقیت انقلاب در کنار هم قرار گرفتن نیروهای مردمی، جهادی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

وی در ادامه به سیل اخیر اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری راه جبران خسارت‌ها را به دولت نشان دادند و اگر از این راه‌ها بهره گرفته شود می‌توان خسارت‌ها را جبران کرد.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه هزینه‌های دولت باید کم شده و سفرهای خارجی مسوولان نیز باید کم شود، عنوان کرد: چه ضرورتی دارد گروهی راه بیفتد با زن و بچه و کیف دار و.. به سفر خارجی بروند، مگر چه خبر است؛ این هزینه‌ها باید کم شده و برای جبران خسارت سیل استفاده شود.

وی تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های مردمی و نیکوکاران نیز برای جبران خسارت سیل به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات