صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 21 June 2023
نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با انتقاد از افرادی که چشم امیدشان به وعده های غرب است، گفت: گام هایمان نباید با وعده های غربزدگان سست شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۶۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام محمدولی رضوی راد نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در همایش  روز عقیدتی سپاه و تجلیل از مربیان، سرمربیان و سرگروههای حلقات صالحین در مسجد ابوذر ساوه، با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب حاصل تجربیات مقام معظم رهبری در طول 40 سال مدیریت در عالی ترین سطوح نظام اسلامی است، گفت: این منشور گامی بزرگ در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تقویت بنیه معنوی جوانان از مهمترین محورهای بیانیه گام دوم است، افزود: با تقویت باورهای دینی و اعتقادی و نیز تقویت اخلاص در بین آحاد مختلف جامعه به ویژه خدمتگزاران نظام اسلامی، ضمن جلب رضایت الهی باید زمینه ساز منتهی شدن انقلاب اسلامی به ظهور امام زمان (عج) باشیم.

حجت الاسلام رضوی راد تقویت ارزش های اسلامی، جهانی کردن اسلام، به  اهتزاز درآوردن پرچم اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر جهان و جهانی کردن اقتدار سپاه اسلام را از مفاد مهم این بیانیه دانست و بیان داشت: این بیانیه نورانی منشوری مهم برای نابودی کامل آل سعود و غرب زدگان است.

وی با تأکید بر اینکه در 40 سال اول انقلاب به دنبال تثبیت انقلاب و تقویت استکبارستیزی بودیم، افزود: در گام دوم باید همه توان خود را برای گسترش اسلام در سراسر جهان به کار ببندیم و نابودی اسرائیل را جشن بگیریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی غرب‌زدگی در گام دوم را پایان شده دانست و تأکید کرد: در گام دوم انقلاب افراد غرب‌زده باید نگاه یا جایگاه خود را تغییر دهند و بدانند که افراد غرب‌زده در حکومت علوی جایگاهی ندارند.

وی با انتقاد از افرادی که چشم امیدشان به وعده های غرب است، گفت: گام هایمان نباید با وعده های غربزدگان سست شود، به یاری خدا و فضل الهی مواضع انقلاب اسلامی تاثیر خود را در جهان نشان داده است.

حجت الاسلام رضوی راد عمل با بصیرت و هوشمندی را راهکار مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و افزود: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم، اهل بیت (ع) و ولی فقیه هستند ولی ما باید هوشیار باشیم.

وی تبعیت از ولی امر مسلمین را ضرورتی مهم در ادامه راه انقلاب خواند و تأکید داشت: نه جلوتر از رهبری و نه عقب تر از ایشان باید حرکت کنیم ، بلکه باید همراه معظم له و در تبعیت از منویات ایشان گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی الگوی دفاع مقدس را الگویی برتر و زنده برای ملت ایران دانست و افزود: لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در راستای جلوگیری از جایگزینی ارزش‌های معیوب باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

وی در این خصوص ادامه داد: ارزش‌های دفاع مقدس به اندازه ای قوی و کافی است که نیاز به تفهیم ندارد، انتقال و ترویج آن مهمترین وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام رضوی راد با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی شکست معنایی ندارد، گفت: غربزدگان به دنبال چپاول نظام اسلامی هستند و مهمترین اقدام مقابله با آنها این است که در سایه ولایت فقیه و مقاومت در برابر زورگویان، اسلام را جهانی کرده و در این مسیر جان خویش را فدا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات