صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) ضمن تبریک هفته معلم گفت: آشنایی با آثار شهید مطهری بودجه، مجلس، دولت، برجام و فرجام نمی خواهد و هیچ کم کاری در این راستا پذیرفته نیست و بهترین هدیه برای پیشکشی به روح بلند این شهید والا مقام در سالروز شهادتش این است که باخود عهد ببندیم با آثارش آشتی نماییم.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۴۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

به گرارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مهدی بانکی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن در جمع نمازگزاران مسجد مسلم بن عقیل مینودر ضمن تبریک هفته معلم اظهارداشت: یادمان نمیرود معلمان به ما آموختند که از میوه های شجره طیبه باشیم، آنها برای بلند کردن ما به سوی آسمان گاهی ریشه شدند تا ما را برویانند، گاهی تنه و گاهی شاخ و برگ تا عیب های ما را بپوشانند و گاهی میوه تا از طعم شیرین آن استفاده کنیم.


وی با اشاره به این نکته که گرچه گاهی بی احترامی به مقام معلم می شوداما بالاترین مقام، مقام معلم است؛ افزود: دیگر مناسبت این ایام هفته عقیدتی سیاسی سپاه است که مرتبط با سالروز شهادت شهید بزرگوار مرتضی مطهری است و باید به این نکته توجه داشت که یکی از ویژگی های بارز شهید مطهری حکمت در کلام،خط فکری و مبنای جمهوری اسلامی و ولایت فقیه آثار شهید مطهری است.


حجت الاسلام بانکی خاطرنشان کرد :آشنایی با آثار شهید مطهری بودجه، مجلس، دولت، برجام و فرجام نمی خواهد و هیچ کم کاری در این راستا پذیرفته نیست و بهترین هدیه برای پیشکشی به روح بلند این شهید والا مقام در سالروز شهادتش این است که باخود عهد ببندیم با آثارش آشتی نماییم.


مسوول نمایندگی ولی فیقه در سپاه ناحیه امام حسن(ع) اظهارداشت: شهید مطهری تلاش کرد به زبان ساده بگوید اسلام با 5چیز در زندگی عملیاتی می شود که عبارتند از نظم، هماهنگی، هدف گذاری نقطه به نقطه، خستگی ناپذیری و استقامت و تفکر علوی و حضرت آقا هم در رابطه با دلایل پیشرفت غرب دقیقا به همین نکته ها اشاره می کند.

وی یادآور شد :شهید مطهری 40سال پیش ترور شد اما راهکار نتیجه بخشی آثار او در چله دوم انقلاب این است که بازگردیم و مطهری را از نگاه ولایت بازخوانی کنیم، رهبری در رابطه می فرمایند؛ مطهری آینده نگر بود که این ویژگی در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده است.

بانکی با اشاره به این نکته که بیانیه گام دوم چند برش مهم دارد عنوان کرد: اول نگاه دقیق به گذشته است، دوم واقع نگری است نه دفاع و کوبیدن کورکورانه انقلاب و فاصله واقعیت امروز تا آرمان ما به فرموده حضرت آقاطی شدنی است اما
امروز همه تلاش دشمن در عملیات روانی است و همه تمرکزش روی عدم خودباوری و عدم امید به آینده کشور است.

وی ادامه داد: سوم باور ملی و روحیه استقلال است که باید روی آن کار شود؛ برش بعدی توجه واقعی و نه نگاه ابزاری به جوان است که امروز اپیدمی دولتی ما شده است و تک تک ما با هر وسیله و ابزاری باید روی این مسئله کارکنیم.


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن افزود:برش بعدی ترسیم مسیر آینده انقلاب با امید و تلاش است و با اصل امید و تلاش می توان به تکنولوژی ژاپن رسید اما ژاپن برای ما الگو نیست و این آینده روشن به مقصد تمدن نوین اسلامی ترسیم شده است.

بانکی با بیان اینکه مردم قدرت و پشتوانه ولایت هستند و ولایت هم حامی مردم است و دولت نفر سوم است؛ گفت:مشاور ترامپ انسجام ایران را که متکی به سه عنصر ولایت، مردم و روحیه انقلابی است مهمترین مولفه قدرت دانسته و توصیه کرده است که اگر روحیه انقلابی را بردارید مردم از ولایت جدا می شوند و پنج مولفه اثرگذار دیگر را با نفوذ قابل اضمحلال می داند که ما در این راه هوشیار بوده و هوشمندانه عمل کنیم.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات