صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 07 June 2023
همایش طلایه داران تبلیغ با محوریت توجیه مبلغان اعزامی در کنار تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان قروه در آستانه فرارسیدن ماه رمضان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۲۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در همایش طلایه داران تبلیغ رمضان ۱۴۴۰ ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان گفت: ان شاء الله تبیین گام دوم انقلاب که مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی است توسط شما مبلغین و مبلغات مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: لازم است طلاب و روحانیون عزیز به هر نقطه‌ای که اعزام می‌شوند، به تشریح منظومه فکری مقام معظم رهبری مدظله العالی به صورت دقیق و درست بپردازند و این مسئله امسال در ماه مبارک رمضان در دستورکار است.

حجت الاسلام حسن بابائیان امام جمعه شهرستان قروه نیز در این همایش گفت: روحانیون جهادگرانند چراکه می‌توانستند در همه مشاغل ورود کنند، ولی همه را رها کرده و سرباز امام زمان (عج) شده اند و امروز وظیفه روحانیون پرداختن به واقعیت‌ها است.

وی ادامه داد: مبلغین دینی باید نسبت به دیانت مردم نیازسنجی داشته و بدانند چه چیز‌هایی نیاز است تا در میان مردم مطرح شود.

به گفته وی آگاه کردن مردم از پرداخت زکات و خمس و اثرات آن در جامعه باید توسط مبلغین روحانی صورت گیرد و نسبت به اهمیت این موضوع جامعه را مطلع نمایند.

وی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات در راستای حمایت از نیازمندان، افزود: یکی از معضلات در شهرستان قروه جایگاه نامناسب زندان است که بر اثر بی تدبیری مسئولان در گذشته ساخته شده و حالا خانواده زندانیان با مشکل در این زمینه مواجه هستند.

وی نبود مسیر مناسب تاکسی و وسیله نقلیه اختصاصی برای خانواده زندانیان به ویژه زنان و دختران را آسیب دانست و تصریح کرد: با پرداخت زکات می‌توان در حمایت از خانواده زندانیان دست داشت و به نوعی باری از دوش آنان برداشت.

باباییان در ادامه از یکسری بی تدبیری‌ها و بی توجهی مسئولان دولت نسبت به حل مشکلات در جامعه انتقاد کرد و خواستار پایبندی به مسئولیت‌ها و تعهد به وعده‌ها شد.

حجت الاسلام شیرمهد استاد حوزه و دانشگاه و مدرس کارگاه‌های تبیین گام دوم انقلاب اسلامی نیز در همایش طلایه داران تبلیغ ماه رمضان این شهرستان گفت: بیانیه گام دوم منبعث از روح بزرگ و تجربه عظیم و معرفت عمیق مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک منشور راهبردی است، گفت: تعبیر گام دوم انقلاب اسلامی تعبیر دقیقی است و باید دانست که شخصی که گام اول را برداشته است، در صدد گام دوم خواهد بود و کسی که گام بر می‌دارد باید هدف داشته باشد و لذا انقلاب و بیانیه هدفی دارد.

در ادامه این همایش مهندس امان اللهی فرماندار شهرستان قروه نیز گفت: وضعیت اقتصادی امروز و معیشت سخت مردم و در برخی موارد سوء مدیریت و تحریم‌ها آرامش و امید را می‌طلبد و مبلغین دینی در تزریق امید و آرامش در جامعه نقش مهمی دارند و با تقویت وحدت برای از بین بردن تفرقه میبایست طلاب و روحانیون در بحث امید بخشی به مردم نیز تلاش بیشتری کنند.

وی افزود: پشتوانه ما در این کشور علاوه بر اقتدار نظامی که در منطقه و جهان داریم، مردم و اعتباری است که مراجع عظام تقلید و شخص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بین مردم دارند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات